Od 2004 roku możemy przekazywać 1% podatku z deklaracji rocznej PIT na rzecz dowolnie wybranej organizacji pożytku publicznego. W jaki sposób organizacje starają się nas do tego zachęcić? Jak zazwyczaj konstruowane są komunikaty kampanii 1%? Czym się niekiedy wyróżniają? Przypomnijmy niektóre z nich.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najczęściej kampanie 1% opierają się na prostym komunikacie, który zachęca odbiorcę do konkretnego działania. Element zaskoczenia, humor, gry słowne zdarzają się znacznie rzadziej. Trudno jest mówić o sprawach związanych z chorobą, samotnością, krzywdą, niesprawiedliwością w sposób lekki i zabawny, tak by nie przekroczyć pewnej granicy. Niektórym na szczęście się udaje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |