Tak mało, a znaczy tak wiele – kampanie 1%Tak mało, a znaczy tak wiele – kampanie 1%Tak mało, a znaczy tak wiele – kampanie 1%Tak mało, a znaczy tak wiele – kampanie 1%
Jak zaangażować i skłonić do wsparcia w kampanii 1%? (fot. kadr ze spotu Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa)

Tak mało, a znaczy tak wiele – kampanie 1%

Tak mało, a znaczy tak wiele – kampanie 1%
Joanna Korgul

Joanna Korgul

-

content managerka, copywriterka

Joanna Korgul

Joanna Korgul

content managerka, copywriterka

Od 9 lat związana z agencją kreatywną i custom publishing. Wspiera zespoły w tworzeniu skutecznej i atrakcyjnej komunikacji. Szuka w reklamach ładnie opowiedzianych historii. Publikuje na facebookowym profilu – AdsOn nieobiektywnie o reklamie. Prywatnie pasjonatka podróżowania, fotografii, kolarstwa szosowego i natury.

Od 2004 roku możemy przekazywać 1% podatku z deklaracji rocznej PIT na rzecz dowolnie wybranej organizacji pożytku publicznego. W jaki sposób organizacje starają się nas do tego zachęcić? Jak zazwyczaj konstruowane są komunikaty kampanii 1%? Czym się niekiedy wyróżniają? Przypomnijmy niektóre z nich.

Najczęściej kampanie 1% opierają się na prostym komunikacie, który zachęca odbiorcę do konkretnego działania. Element zaskoczenia, humor, gry słowne zdarzają się znacznie rzadziej. Trudno jest mówić o sprawach związanych z chorobą, samotnością, krzywdą, niesprawiedliwością w sposób lekki i zabawny, tak by nie przekroczyć pewnej granicy. Niektórym na szczęście się udaje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się