Chorzy na raka jako astronauci w kampanii Fundacji Onkologicznej Rakiety
  • 1
  • 1
19.04.2022

Chorzy na raka jako astronauci w kampanii Fundacji Onkologicznej Rakiety

„Houston, mamy procent… do zebrania” – to hasło kampanii 1% Fundacji Onkologicznej Rakiety. W przygotowanym spocie podopiecznych fundacji przedstawiono jako astronautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

19 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2022

Szkolenie z pierwszej pomocy i tolerancji – organizują je Bank BNP Paribas i PCK

Zdarzają się sytuacje, w których, aby uratować czyjeś życie, trzeba znać zasady udzielania pierwszej pomocy i odważyć się zastosować je w praktyce. Jednak czy bylibyśmy tak samo chętni pomóc każdej osobie, niezależnie od jej wyglądu? Bank BNP Paribas we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem przeprowadził eksperyment społeczny i ruszył ze szkoleniami z pierwszej pomocy, będącymi jednocześnie lekcją tolerancji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2022

Mity i fakty usług subskrypcyjnych w badaniu Deloitte Digital

W ostatnich latach popularność subskrypcji zdecydowanie wzrosła i możemy spodziewać się utrzymania tego trendu w przyszłości. Raport Deloitte Digital „Mity i fakty usług subskrypcyjnych” prezentuje najpopularniejsze przekonania dotyczące modelu abonamentowego. Powszechnie zakłada się, że wygoda jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzję o zakupie subskrypcji, jednak 47 proc. Polaków wskazuje na korzyści finansowe. Z kolei faktem jest, że usługi abonamentowe zwiększają lojalność klientów oraz ich wydatki.