Jak pachnie Ford? Kolejne marki odkrywają rynek zapachówJak pachnie Ford? Kolejne marki odkrywają rynek zapachówJak pachnie Ford? Kolejne marki odkrywają rynek zapachówJak pachnie Ford? Kolejne marki odkrywają rynek zapachów
Dobrą markę da się wyczuć (fot. ohbertini)

Jak pachnie Ford? Kolejne marki odkrywają rynek zapachów

Jak pachnie Ford? Kolejne marki odkrywają rynek zapachów
Barbara Rutkowska-Szczygieł

Barbara Rutkowska-Szczygieł

-

Barbara Rutkowska-Szczygieł

Barbara Rutkowska-Szczygieł

Zapachy „dla niej” i „dla niego” – znamy ten podział w perfumerii. Ale wygląda na to, że niedługo będzie można mówić o nowej kategorii zapachów: „dla auta”. Jak się okazuje, temat staje się coraz popularniejszy wśród marek samochodowych.

Obecnie przyglądamy się marce Ford, współpracującej, jak donosi Adweek, ze ScentAir – międzynarodowym producentem zapachów do przestrzeni komercyjnych. Jeszcze nie wiemy, co z tej współpracy wyniknie. Rzecznik Forda nie zdradza szczegółów, ale z pewnością to dobry kierunek.
Zapachy za 39 mld dolarów
21 marca jest obchodzony w USA jako Narodowy Dzień Zapachu, pierwszy tydzień czerwca jako Tydzień Zapachu, a listopad to Narodowy Miesiąc Zapachu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja