0 1 0 0 1 11.03.2022Facebook nie zablokuje wpisów wzywających do przemocy wobec Putina i ŁukaszenkiMeta pozwoli użytkownikom Facebooka i Instagrama w niektórych krajach, w tym w Polsce, nawoływać do przemocy wobec Rosjan i rosyjskich żołnierzy w kontekście inwazji na Ukrainę. Taką informację podał Reuters, powołując się na wewnętrzne e-maile firmy, do których dotarł.
0 1 0 0 0 11.03.2022Golden Drum zawiesza przyjmowanie zgłoszeń z Rosji i BiałorusiMiędzynarodowy festiwal reklamowy Golden Drum zawiesza możliwość przyjmowania zgłoszeń z Rosji i Białorusi ze skutkiem natychmiastowym. Przedstawiciele tych nacji nie zasiądą też w jury konkursu.
1 2 0 0 0 11.03.2022Instytut onkologiczny w Chile modyfikuje wulgarne graffiti, by zachęcić do samobadania jąderInstituto Nacional del Cáncer w Chile postanowił wykorzystać obecne w przestrzeni miejskiej wulgarne graffiti. Do rysunków ukazujących męskie genitalia dokleja dłoń sugerującą samobadanie i instrukcję jego wykonania.
1 1 0 0 1 10.03.2022Eos zbiera włosy łonowe, by… ratować planetęFirma kosmetyczna Eos zachęca do przekazywania jej włosów łonowych. Cel jest szczytny: ratowanie planety.
0 1 0 0 0 10.03.2022CFO Netfliksa nie wyklucza wprowadzenia pakietów z reklamamiStanowczy sprzeciw Netfliksa wobec tworzenia oferty z reklamami nieco złagodniał. Spencer Neumann, CFO platformy, zapytany o to zagadnienie w obliczu rosnącej konkurenci, odpowiedział: „Nigdy nie mów nigdy”.
0 1 0 0 0 10.03.2022Młodzi marzą o świecie bez ściemy. Badanie IQSNie wierzą politykom. Są przekonani, że reklamy kłamią. Większość z nich nie czuje się gorsza, gdy nie ma tego, co ich znajomi. Głód autentyzmu jest silny jak nigdy wcześniej – pokazuje najnowsza edycja badań „Świat młodych”, zrealizowana przez agencję badawczą IQS,
0 1 0 0 0 10.03.2022Aleksandr Bolszunow, rosyjski mistrz olimpijski, pod naciskiem sponsora usunął post wspierający działania Rosji na UkrainieWielokrotny rosyjski medalista olimpijski w biegach narciarskich, Aleksandr Bolszunow zamieścił na Instagramie wpis, który został odebrany jako wsparcie dla działań Rosji w Ukrainie. Po rozmowie ze swoim francuskim sponsorem, firmą Rossignol, usunął ten post.
0 1 0 0 0 10.03.2022Listy produktów pochodzenia rosyjskiego – tworzy je AF.agencyKosmetyki, ubrania czy artykuły spożywcze – to tylko niektóre kategorie produktów, które pochodzą z Rosji i są dostępne na polskim rynku. W obecnej sytuacji bardzo wielu konsumentów chce znać nazwy tych produktów oraz wiedzieć, w jakich sklepach się znajdują, aby świadomie ich nie kupować. W tym pomoże im Shoplify – narzędzie stworzone przez AF.agency.
1 2 0 0 0 9.03.2022„W T-Mobile teraz ma znaczenie” – startuje wizerunkowa kampania w nowej platformie komunikacjiW świecie dynamicznych zmian i ciągłej niepewności planowanie przyszłości staje się wyjątkowo trudne, a czasem wręcz niemożliwe. Dlatego T‑Mobile zachęca do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia. 9 marca marka rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”. Pokazuje w niej, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna, jeżeli tylko nadamy jej znaczenie.
0 1 0 0 0 9.03.2022Dwa charytatywne bloki reklamowe na rzecz Ukrainy – wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych14 marca nadane zostaną dwa specjalne charytatywne bloki reklamowe na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych działających w ramach porozumienia I Love Radio.