0 1 0 0 0 22.04.2022Rekompensaty dla konsumentów za usługi dodatkowe wypłacą Netia, Orange i PlayNetia, Orange i Play oddadzą konsumentom opłaty za włączane bez ich wyraźnej zgody usługi dodatkowe. Wszystkie reklamacje będą pozytywnie rozpatrzone. Zmienią się też standardy informowania konsumentów o płatnych usługach. To efekt decyzji prezesa UOKiK.
1 1 0 0 0 22.04.2022Pan prezes i jego dziewczyny w wideo promującym biurowiec na BielanachAgent nieruchomości Brzoski.com przygotował wideo promujące sprzedaż powierzchni biurowej na warszawskich Bielanach. Można w nim zobaczyć prezesa firmy oraz gromadkę zapatrzonych w niego młodych kobiet.
1 2 0 0 0 21.04.2022Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantówKampania żeli intymnych Durex Naturals (Reckitt Benckiser) stawia na walkę ze stygmatyzującą oceną osób używających lubrykantów. Ideą jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności, jaką czerpią z seksu.
0 1 0 0 0 21.04.2022Co czwarty Polak obstawia u bukmacherów – odnotowuje Pentagon ResearchCo czwarty Polak w wieku 18–59 lat obstawia u bukmacherów – pokazuje badanie Pentagon Research dla Superbetu. W około 57%* przypadków u nielegalnych operatorów.
0 1 0 0 0 21.04.2022Boty osiągną sukces tam, gdzie ludzie zawiedli w kwestii zrównoważonego rozwoju – uważa 61% respondentów badania OracleJak pokazują wyniki globalnego badania Oracle, 94% osób uważa, że społeczeństwo nie poczyniło wystarczających postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju i działań społecznych. 78% badanych jest sfrustrowanych z powodu braku postępów ze strony przedsiębiorstw. Z kolei 96% liderów biznesu uważa, że ludzkie uprzedzenia i emocje szkodzą wysiłkom firm w zakresie zrównoważonego rozwoju.
1 4 0 0 0 21.04.2022Jan Frycz ambasadorem marki lodów Bracia KoralMarka Bracia Koral rozpoczęła emisję spotu z udziałem nowego ambasadora. Jan Frycz, polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami.
0 1 0 0 0 21.04.2022Electronic Beats otwiera „Beatland” – wirtualny świat rozrywki w RobloxieTelekom Electronic Beats wkracza do metawersum i otwiera wirtualny świat rozrywki „Beatland” w Robloxie. Tym samym Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T‑Mobile Polska, została pierwszą firmą telekomunikacyjną z uniwersum w cyfrowej przestrzeni właśnie tej platformy.
0 2 0 0 0 21.04.2022Ruszyły zgłoszenia do KTR i Innovation 2022Synergia projektów pozwala doceniać pomysłowość i twórczość marketingową oraz biznesową na różnych etapach jej drogi – od pierwszej iskry po zrealizowany koncept. Od tegorocznych edycji wprowadzone zostają bezpłatne zgłoszenia: w KTR dla freelancerów, a w Innovation dla start-upów. Ponadto zarząd KTR rozbudował kategorie Fotografia, Ilustracja oraz Technology, a komitet Innovation rozwinął sekcję biznes.
1 4 0 0 0 20.04.2022Krzysztof Tyniec i Mateusz Janicki opowiadają niebajkę w kampanii Szlachetnej PaczkiLubimy słuchać bajek – magicznych zwrotów akcji, dobrych zakończeń. Realne życie nie zawsze ma jednak bajkowy charakter. Wspólnie ze Szlachetną Paczką przypominają o tym Mateusz Janicki i Krzysztof Tyniec. Aktorzy we wspólnym wideo opowiadają historię Kopciuszka. To „Niebajka” – realna historia jednej z potrzebujących rodzin zgłoszonych do Szlachetnej Paczki. Jej losy toczą się nie dawno temu, za siedmioma górami, lecz współcześnie – tuż obok nas.
0 5 0 0 0 20.04.2022Polacy i Ukraińcy – badanie Havas IntelligenceBadacze Havas Intelligence, jednostki Havas Media Group, przeprowadzili badanie, którego pierwotnym celem było przyjrzenie się stosunkowi Polaków do Ukraińców pracujących w Polsce. Wobec agresji Rosji na Ukrainę w lutym 2022 r. badanie zostało poszerzone o blok pytań dotyczących bieżących wydarzeń, m.in. działań marek.