Krzysztof Tyniec i Mateusz Janicki czytają niebajki - Marketing przy Kawie
Krzysztof Tyniec i Mateusz Janicki opowiadają niebajkę w kampanii Szlachetnej Paczki
  • 1
  • 4
20.04.2022

Krzysztof Tyniec i Mateusz Janicki opowiadają niebajkę w kampanii Szlachetnej Paczki

Lubimy słuchać bajek – magicznych zwrotów akcji, dobrych zakończeń. Realne życie nie zawsze ma jednak bajkowy charakter. Wspólnie ze Szlachetną Paczką przypominają o tym Mateusz Janicki i Krzysztof Tyniec. Aktorzy we wspólnym wideo opowiadają historię Kopciuszka. To „Niebajka” – realna historia jednej z potrzebujących rodzin zgłoszonych do Szlachetnej Paczki. Jej losy toczą się nie dawno temu, za siedmioma górami, lecz współcześnie – tuż obok nas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2022

Carrefour i Daphni uruchamiają Dastore, fundusz venture capital skierowany do start-upów e-retail. Zainwestują 80 mln euro

Grupa Carrefour we współpracy z Daphni, europejskim przedsiębiorstwem venture capital, uruchomiła fundusz Dastore. Inicjatywa skoncentruje się na pomocy młodym cyfrowym start-upom z branży retail. Fundusz rozpocznie działalność od zainwestowania 80 mln euro w obiecujące przedsiębiorstwa z Francji i innych krajów, co ma wzmocnić innowacyjny charakter Grupy.