Polacy i Ukraińcy – badanie Havas Intelligence - Marketing przy Kawie
Polacy i Ukraińcy – badanie Havas Intelligence
  • 0
  • 5
20.04.2022

Polacy i Ukraińcy – badanie Havas Intelligence

Badacze Havas Intelligence, jednostki Havas Media Group, przeprowadzili badanie, którego pierwotnym celem było przyjrzenie się stosunkowi Polaków do Ukraińców pracujących w Polsce. Wobec agresji Rosji na Ukrainę w lutym 2022 r. badanie zostało poszerzone o blok pytań dotyczących bieżących wydarzeń, m.in. działań marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
20.04.2022

Carrefour i Daphni uruchamiają Dastore, fundusz venture capital skierowany do start-upów e-retail. Zainwestują 80 mln euro

Grupa Carrefour we współpracy z Daphni, europejskim przedsiębiorstwem venture capital, uruchomiła fundusz Dastore. Inicjatywa skoncentruje się na pomocy młodym cyfrowym start-upom z branży retail. Fundusz rozpocznie działalność od zainwestowania 80 mln euro w obiecujące przedsiębiorstwa z Francji i innych krajów, co ma wzmocnić innowacyjny charakter Grupy.