1 2 0 0 0 1.08.2022Generator obrazów AI stworzył obrazy keczupuKraft-Heinz poprosił generator obrazów AI o nazwie DALL-E 2 o narysowanie obrazów na podstawie takich podpowiedzi tekstowych, jak „keczupowy street art” czy „keczupowa karta tarota”. Według marki większość wygenerowanych obrazów przypominało butelkę Heinza.
0 4 0 0 0 1.08.2022Robert Lewandowski na serii monet Mennicy GdańskiejRobert Lewandowski to globalna marka, jakiej nie było w historii polskiego futbolu. Po transferze do FC Barcelona jego popularność jeszcze wzrosła. Mennica Gdańska wypuszcza serię monet przedstawiających historię piłkarza.
0 1 0 0 0 1.08.2022MetLife zmienia nazwę i identyfikację wizualnąGrupa NN, po uzyskaniu zgody Komisji Nadzoru Finansowego, rozpoczęła integrację ze spółkami MetLife w Polsce. Od 1 sierpnia MetLife TUnŻiR SA przyjęło nazwę NNLife TUnŻiR SA. Od teraz będzie działać pod logo Nationale-Nederlanden.
1 1 0 0 0 1.08.2022Polscy kibice Premier League w kampanii ViaplayPlatforma streamingowa Viaplay stworzyła kampanię reklamową z udziałem fanów Premier League. Jednym z jej elementów jest spot. W jego nagraniu uczestniczyli polscy kibice takich klubów jak Arsenal FC, Chelsea FC oraz West Ham United FC. Motywem muzycznym nowej kampanii jest przebój Depeche Mode „Just Can't Get Enough”.
0 2 0 0 0 1.08.2022Polskie agencje nagrodzone w IPRA Golden World Awards 2022Clue PR, Genesis PR oraz OneMulti to agencje z naszego kraju nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu public relations IPRA.
0 1 0 0 0 30.07.2022Niedobór talentów w branży marketingowej – wyniki badania WFAPrawie połowa (48%) reklamodawców, agencji, firm ad tech i właścicieli mediów uważa, że branża stoi w obliczu „najgorszego w historii kryzysu" niedoboru zdolnych pracowników. Tak wynika z badania Światowej Federacji Reklamodawców (WFA).
0 5 0 0 1 30.07.2022Polscy gamerzy w eleganckich kreacjach – kalendarz „Gametelmeni 2023”Dwudziestu jeden gamerów wzięło udział w sesji fotograficznej do kalendarza „Gametelmeni 2023”. Myślą przewodnią kalendarza jest przedstawienie ich wystylizowanych wizerunków w eleganckich kreacjach. Zysk ze sprzedaży kalendarza przekazany zostanie PAH na pomoc Ukrainie.
0 5 0 0 0 30.07.2022Wakacyjna kampania marki Schwarzkopf Live z influencerami na TikToku23 czerwca wystartowała akcja marki Schwarzkopf Live, należącej do Henkel Polska. Hasło brzmi: „Wybierz swój letni nastrój z Live”. Na TikToku został utworzony filtr, który umożliwia zobaczenie siebie w nietypowych kolorach włosów. Do współpracy zaproszona została czwórka influencerów,
0 1 0 0 0 29.07.2022L’Oréal Polska wybrał agencję do obsługi influencer marketinguL'Oréal Polska nawiązuje współpracę z agencją kreatywno-digitalową Ju, należącą do Digitree Group. Agencja będzie odpowiedzialna za influencer marketing dla czterech marek: L'Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier oraz Nyx.
5 6 0 0 0 29.07.2022Małopolska promuje się po niemiecku i angielskuTrwa kampania promująca ofertę turystyczną Małopolski i Krakowa, pod hasłem „Małopolska – cel podróży”. Skierowana jest na rynki zagraniczne.