Espresso

3 czerwca 2022

2 czerwca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2022

„Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj”. LPP startuje z kampanią na temat pielęgnacji odzieży

Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie. Jak jednak pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie LPP, idea zrównoważonej mody nadal dla wielu osób nie jest powszechnym pojęciem. O tym, jak nasze nawyki mogą wpływać nie tylko na ubrania, ale też na oszczędność wody, energii i emisję CO2, mówi kampania „Dbaj o ubranie” polskiej firmy odzieżowej.

  • 4
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2022

Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk edukują na temat cyberbezpieczeństwa

Polacy, pomimo coraz większej aktywności w przestrzeni cyfrowej, wciąż nie dysponują dostatecznie dużą wiedzą z obszaru cyberbezpieczeństwa. Dlatego od 2018 r. sektor bankowy w Polsce realizuje wspólną kampanię filmową „Bankowcy dla cyberedukacji”, koordynowaną przez Fundację Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich. W tegorocznej edycji do grona ambasadorów kampanii dołączyli aktorzy Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk.

1 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2022

PR Wings – konkurs polskiej branży public relations. Ruszyła tegoroczna edycja

Od 1 czerwca do 31 lipca 2022 r. można przesyłać zgłoszenia do nowej edycji konkursu PR Wings. Co roku wyłaniane i nagradzane są w nim najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty oraz zjawiska z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. W konkursie, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie i chcące zwrócić uwagę na szczególne osiągnięcia komunikacyjne.

Poprzednie Następne