Współczesne marki upodabniają się do ikon. Stają się proste i symboliczne. Jednocześnie ich systemy identyfikacji nigdy dotąd nie były tak rozbudowane i złożone. To dwie strony jednego, ciekawego fenomenu, który łączy strategię, brand design i kulturę popularną.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kilka dni temu Everton, jeden z najstarszych angielskich klubów piłkarskich, obwieścił wprowadzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Klub z niebieskiej części Liverpoolu zyskał charakterystyczny sposób prezentowania treści graficznych, krój czcionki, a nawet sygnaturę dla ubrań, butów oraz murali. Nie ma w tym nic dziwnego. Współczesne drużyny piłkarskie coraz częściej funkcjonują jak marki konsumenckie i podobnie jak one potrzebują narzędzi do oznaczania swoich produktów, treści oraz doświadczeń.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |