Nowe wyzwania dla public relations – czas na więcej realnych działań niż słówNowe wyzwania dla public relations – czas na więcej realnych działań niż słówNowe wyzwania dla public relations – czas na więcej realnych działań niż słówNowe wyzwania dla public relations – czas na więcej realnych działań niż słów
Praca nad wartościami firmy, a nie dorabianie uzasadnień do rzeczywistości biznesowej (fot. Pixabay)

Nowe wyzwania dla public relations – czas na więcej realnych działań niż słów

Nowe wyzwania dla public relations – czas na więcej realnych działań niż słów
Joanna Tauber

Joanna Tauber

-

prezes zarządu, Tauber Promotion

Joanna Tauber

Joanna Tauber

prezes zarządu
Tauber Promotion

Tauber Promotion założyła w 1992 r. Specjalizuje się w public i investor relations oraz w zarządzaniu marką. Ma też doświadczenie w zakresie wsparcia PR i szkolenia zarządów firm podczas ofert publicznych oraz w transakcjach M&A. Autorka wielu artykułów i analiz w prasie ekonomicznej i marketingowej. Jest prelegentem na wielu branżowych seminariach i konferencjach.

Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość i obserwowane już od kilku lat zmiany postaw konsumenckich sprawiają, że przed PR-owcami i ich klientami stają istotne wyzwania. Polegają na konieczności wypracowania nowego, wspólnego podejścia do komunikacji marki. Dotychczas stosowane rozwiązania i narzędzia, a co ważniejsze – samo pojmowanie roli komunikacji w funkcjonowaniu biznesu wymagają głębokiej rewizji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja