Sztuczna inteligencja na razie nie jest dla nas zagrożeniem, ale z każdym dniem staje się coraz bardziej zaawansowana. Na tyle, że można zauważyć u niej pewne przebłyski kreatywności. Czy już wystarczające do tworzenia reklam?Roboty i sztuczna inteligencja zaczynają towarzyszyć nam na coraz szerszą skalę. W Japonii powstanie nawet park rozrywki, w którym będzie można zażyć niecodziennych wrażeń poprzez obcowanie z elektronicznymi humanoidami. Będzie to jednocześnie fantastyczny poligon doświadczalny tego rodzaju rozwiązań.
Za to już teraz goście hotelu, który sąsiaduje z parkiem tematycznym w stylu holenderskim w Nagasaki, próbują przysmaków przygotowanych przez roboty i dostarczanych przez drony.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.