Czy roboty śnią o pracy w agencji reklamowej?Czy roboty śnią o pracy w agencji reklamowej?Czy roboty śnią o pracy w agencji reklamowej?Czy roboty śnią o pracy w agencji reklamowej?

Czy roboty śnią o pracy w agencji reklamowej?

Czy roboty śnią o pracy w agencji reklamowej?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Sztuczna inteligencja na razie nie jest dla nas zagrożeniem, ale z każdym dniem staje się coraz bardziej zaawansowana. Na tyle, że można zauważyć u niej pewne przebłyski kreatywności. Czy już wystarczające do tworzenia reklam?

Roboty i sztuczna inteligencja zaczynają towarzyszyć nam na coraz szerszą skalę. W Japonii powstanie nawet park rozrywki, w którym będzie można zażyć niecodziennych wrażeń poprzez obcowanie z elektronicznymi humanoidami. Będzie to jednocześnie fantastyczny poligon doświadczalny tego rodzaju rozwiązań.

Za to już teraz goście hotelu, który sąsiaduje z parkiem tematycznym w stylu holenderskim w Nagasaki, próbują przysmaków przygotowanych przez roboty i dostarczanych przez drony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się