3 5 0 0 0 22.07.2022Jakub Żulczyk zachęca do udziału w konkursie Wafli FamilijnychWafle o smaku chałwowym są najlepszym sposobem pisarza Jakuba Żulczyka na pobudzenie weny i kreatywności. Marka przysłała mu więc 300 opakowań wafelków. Zorganizowała też konkurs #ZmieńTytułNaChałwę!. Zachęca w nim do przerabiania tytułów dzieł literackich i filmowych.
0 1 0 0 0 22.07.2022Dekarbonizacja mediów – GroupM wprowadza globalną metodologię pomiaru emisjiNowe metodologie pomiaru umożliwiają ocenę emisji dwutlenku węgla z reklam we wszystkich kanałach i na wszystkich rynkach. Wesprą realizację przez WPP zobowiązań net zero (zerowej emisji netto). Metodologia ma zostać udostępniona organom i organizacjom branżowym zaangażowanym w dekarbonizację mediów w dążeniu do ustandaryzowanego podejścia do mierzenia.
0 1 0 0 0 21.07.2022Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacjiW maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.
0 2 0 0 0 21.07.2022Polacy o systemie kaucyjnym opakowań wypowiadają się w superlatywach88% Polaków deklaruje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z takiego systemu od dwóch czynników – miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności. Preferowaną formą zwrotów opakowań jest zwrot do automatów na opakowania. 35% respondentów obawia się, że ceny produktów w opakowaniach zwrotnych będą wyższe niż dotychczas – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 0 0 21.07.2022Mastercard z kampanią reklamową platformy GdzieZamieszkac.comMastercard prowadzi kampanię platformy GdzieZamieszkac.com pomagającej obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce. Platforma łączy analizę danych GUS z danymi z codziennych zakupów pochodzącymi od Mastercard.
0 1 0 0 0 21.07.2022Ponad połowa konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie – badanie MediaHubRegularne używanie QR kodów deklaruje 61 proc. badanych. Aż 54 proc. skanuje je na opakowaniach, by dowiedzieć się czegoś więcej o produktach – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie MediaHub Poland przez Instytut Badań Pollster.
0 1 0 0 1 21.07.2022Netflix stracił prawie milion subskrybentów w drugim kwartaleMimo utraty 970 tys. subskrybentów w drugim kwartale br. wyniki Netfliksa są lepsze od oczekiwań. Analitycy spodziewali się straty 2 mln subskrybentów. Nadzieją na kolejne kwartały jest plan subskrypcji wspieranej reklamami.
3 15 0 0 6 21.07.2022„Gdzie są te dzieci?” – marki i internauci odpowiadają Fundacji KorniceNa przełomie czerwca i lipca Fundacja Kornice wystartowała z nową kampanią. Na tytułowe pytanie zadane przez fundację odpowiedziały w social media m.in. zoo z Łodzi i Borysewa, a na billboardach fundacja Pomagam.pl. Internauci zaś skomentowali kampanię memami.
1 4 0 0 0 20.07.2022Spicy McNuggets w McDonald’s. Reklama „Słychać, że pikantne”20 lipca w menu McDonald’s pojawiły się Spicy McNuggets, czyli pikantny kurczak w kawałkach. Ma to być odpowiedź marki na zmieniające się gusta gości. Ci ponoć nie tylko coraz chętniej sięgają w Maku po menu z kurczakiem w roli głównej, ale i szukają wyrazistych, pikantnych propozycji.
1 8 0 0 0 20.07.2022Ciuchy z przeszłości w pracy przyszłości? Tak, daj im szansę – zachęca RocketJobs.plPortal pracy RocketJobs.pl rozpoczął kampanię pod hasłem „Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Działania mają promować wtórny obieg ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce Radio – główny patron medialny.