L'Oréal Polska z agencją influencer marketingu - Marketing przy Kawie
L'Oréal Polska wybrał agencję do obsługi influencer marketingu
  • 0
  • 1
29.07.2022

L’Oréal Polska wybrał agencję do obsługi influencer marketingu

L’Oréal Polska nawiązuje współpracę z agencją kreatywno-digitalową Ju, należącą do Digitree Group. Agencja będzie odpowiedzialna za influencer marketing dla czterech marek: L’Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier oraz Nyx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 lipca 2022