L'Oréal Polska wybrał agencję do obsługi influencer marketingu
  • 0
  • 1
29.07.2022

L’Oréal Polska wybrał agencję do obsługi influencer marketingu

L’Oréal Polska nawiązuje współpracę z agencją kreatywno-digitalową Ju, należącą do Digitree Group. Agencja będzie odpowiedzialna za influencer marketing dla czterech marek: L’Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier oraz Nyx.

Postępowanie przetargowe L’Oréal Polska złożone było z trzech etapów. W zakres pracy agencji wejdą m.in.:

  • planowanie strategiczne działań z influencerami,
  • koncepcje kreatywne aktywacji,
  • dobór influencerów oraz utrzymywanie z nimi relacji,
  • produkcja contentu i seedingów kreatywnych,
  • bieżący monitoring realizowanych kampanii oraz konkurencji.

Do obsługi marek tej firmy agencja wyznaczy specjalny zespół

Od początku września planowane jest przejęcie obsługi oraz pierwsze kampanie.

– Influencer marketing stanowi niezwykle ważną część działań obszaru advocacy. Dotyczy to nie tylko naszej organizacji, lecz także całego rynku beauty. Jest to też obszar wyjątkowo konkurencyjny i bardzo dynamiczny. Tym samym jest wymagający dla każdej, nawet największej marki. Starania brandów, których celem jest jak największy udział w konwersacjach, muszą się zmieniać wraz z zachowaniem i preferencjami konsumentów.

W consumer products division stawiamy sobie za cel dopasowanie naszego podejścia do zmieniającego się otoczenia. Podjęliśmy więc decyzję o nawiązaniu współpracy z agencją Ju. Będzie ona partnerem wspierającym naszą transformację w obszarze pracy z influencerami i twórcami treści. Przetarg był bardzo wymagający dla obu stron. Rozwiązania zaproponowane przez team Ju oceniliśmy jako najbardziej kreatywne i spójne z kierunkiem, który obraliśmy – mówi Maciej Dziedzic, L’Oreal CPD head of digital transformation.

  • 1
L'Oréal Polska z agencją do influencer marketingu

L'Oréal Polska z agencją do influencer marketingu

 

29 lipca 2022