- 0
- 5
Wakacyjna kampania marki Schwarzkopf Live z influencerami na TikToku
23 czerwca wystartowała akcja marki Schwarzkopf Live, należącej do Henkel Polska. Hasło brzmi: „Wybierz swój letni nastrój z Live”. Na TikToku został utworzony filtr, który umożliwia zobaczenie siebie w nietypowych kolorach włosów. Do współpracy zaproszona została czwórka influencerów,
W najnowszej kampanii użytkownicy TikToka mają możliwość wirtualnego poeksperymentowania z kolorem włosów. Przygotowany filtr umożliwia im przetestowanie pięciu wariantów kolorystycznych. Mają one wyrażać jeden z konkretnych nastrojów:
- Festival Mood,
- Beach Mood,
- House Party Mood,
- Date Night Mood,
- Picnic Mood.
W akcję zaangażowali się influencerzy: Adrianna Skon, Marlena Sojka, Viciia oraz Dominik Rupiński. Łączna liczba ich followersów to ponad 15 mln osób.
@adriannaskon Wybierz swój ulubiony nastrój z #LIVE🔥 i sprawdź za pomocą filtra w którym kolorze czujesz się najlepiej! Mój ulubiony to #datenightmood ❤️ #ChooseyourMood #haircolor #reklama
@marlenasojka Który nastrój wybieracie?😄 1-5? || Ja zdecyowanie 5❤️ 👫🏼#LIVE#datenightmood#haircolor
@tu_viciia A teraz twoja kolej by wybrac swój nastrój z #LIVE 😎 Moim jest #beachmood jaki jest twoj? #ChooseyourMood #haircolor #reklama
@dominikrupinski A Wy jaki kolor wybieracie?😍 bawcie się filtrem i zobaczcie jaki kolor Wam pasuje!😋 może czas na wakacyjną zmianę?🤪 #LIVE #ChooseyourMood #haircolor #reklama #beachmood
Podobny efekt można wypróbować, skanując kod QR umieszczony na opakowaniach produktów do koloryzacji marki Live. Przekierowuje on na stronę marki Schwarzkopf. Tam konsument ma możliwość wypróbowania wybranego wariantu kolorystycznego.
- 5