Keczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby markiKeczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby markiKeczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby markiKeczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby marki
Wspólny zwornik komunikacji wizualnej i „celebrowanie prostej świetności” (źr. Jones Knowles Ritchie)

Keczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby marki

Keczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby marki
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Historia marki Heinz z ostatnich miesięcy pokazuje, jak ignorowanie produktu, konsumentów i skupienie się na cięciu kosztów w dłuższej perspektywie niszczy sprzedaż. To też historia o próbach jej odbudowy za pomocą marketingu opartego na wyrazistych (charakterystycznych) zasobach marki. Na razie jednak bez szczęśliwego zakończenia.

To produkt zapewnia sprzedaż i to z produktu wynika strategia marketingowa. Klienci muszą wiedzieć, że produkt określonej marki istnieje. Trzeba o nim regularnie przypominać, korzystając z różnych narzędzi marketingowych. Wtedy przychodzi on do głowy konsumentowi w sytuacji zakupowej, a sprzedaż rośnie. W koncernie Kraft Heinz o tym zapomniano.
Strategia marketingowa Kraft Heinz: 3G
Cofnijmy się w czasie o kilka lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja