Historia marki Heinz z ostatnich miesięcy pokazuje, jak ignorowanie produktu, konsumentów i skupienie się na cięciu kosztów w dłuższej perspektywie niszczy sprzedaż. To też historia o próbach jej odbudowy za pomocą marketingu opartego na wyrazistych (charakterystycznych) zasobach marki. Na razie jednak bez szczęśliwego zakończenia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To produkt zapewnia sprzedaż i to z produktu wynika strategia marketingowa. Klienci muszą wiedzieć, że produkt określonej marki istnieje. Trzeba o nim regularnie przypominać, korzystając z różnych narzędzi marketingowych. Wtedy przychodzi on do głowy konsumentowi w sytuacji zakupowej, a sprzedaż rośnie. W koncernie Kraft Heinz o tym zapomniano.
Strategia marketingowa Kraft Heinz: 3G
Cofnijmy się w czasie o kilka lat.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.