Polskie agencje nagrodzone w IPRA Golden World Awards 2022
  • 0
  • 2
1.08.2022

Polskie agencje nagrodzone w IPRA Golden World Awards 2022

Clue PR, Genesis PR oraz OneMulti to agencje z naszego kraju nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu public relations IPRA.

Agencję Clue PR wyróżniono dwiema nagrodami głównymi w kategoriach:

  • Media relations – za autorskie badanie „Bariery do kariery”;
  • Publications – za kampanię wizerunkową „Dziewczynki mogą wszystko” dla marki Lego.

Autorkami ogólnopolskiego badania „Bariery do kariery” są dr Marta Bierca (SWPS) i Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR. Badanie dotyczyło przeszkód na drodze do rozwoju zawodowego kobiet. Przeprowadzone je w styczniu 2022 r. za pośrednictwem panelu Ariadna na wyselekcjonowanej grupie ponad 450 kobiet na kierowniczych stanowiskach.

„Dziewczynki mogą wszystko” to kampania wizerunkowa marki Lego, za której oprawę PR-ową odpowiadała ta sama agencja. Nagroda w kategorii Publications przyznawana jest za działania ukierunkowane na najbardziej kreatywne publikacje PR w formie drukowanej lub elektronicznej.

Ogólnopolska kampania Lego przygotowana i zrealizowana przez agencje Oglivy, Initiative Junior i ThinkEco rozpoczęła się w marcu 2022. Jej odbiorcami były dziewczynki, a także ich rodzice. Główne przesłanie stanowiła kreatywna zabawa i rozwój wolny od ograniczeń związanych ze stereotypami płciowymi.

Jeden z kluczowych elementów akcji został wyróżniony w konkursie IPRA Golden World Awards. Było to „przejęcie mediów” przez dziewczynki. Odbyło się ono 8 marca. Tego dnia w wybranych mediach w Polsce, m.in. w Gazecie Wyborczej, pojawiły się artykuły tworzone przez dziewczynki i ich rodziców.

IPRA Golden World Awards 2022 - polscy nagrodzeni

Agencja OneMulti zdobyła nagrodę w kategorii Communication Research – za najciekawsze badania w zakresie komunikacji. Przygotowała je do projektu „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”, współtworzonego przez zespół analityczny InsightOut Lab.

Z kolei Genesis PR otrzymała nagrodę w kategorii Public Affairs – Inhouse za działania dla Federacji Przedsiębiorców Polskich. Postulowały one zwiększenie wartości zwolnionych z PIT i ZUS bonów na posiłki dla pracowników, dobrowolnie finansowanych przez pracodawcę.

IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations za osiągnięcia w dziedzinie public relations na całym świecie.

Pełne wyniki konkursu można znaleźć na stronie https://www.ipra.org/golden-world-awards/winners/.

  • 1
IPRA Golden World Awards 2022

Konkurs International Public Relations Association

 

30 lipca 2022

29 lipca 2022