Małopolska promuje się po niemiecku i angielsku
  • 5
  • 6
29.07.2022

Małopolska promuje się po niemiecku i angielsku

Trwa kampania promująca ofertę turystyczną Małopolski i Krakowa, pod hasłem „Małopolska – cel podróży”. Skierowana jest na rynki zagraniczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.