Małopolska promuje się po niemiecku i angielsku
  • 5
  • 6
29.07.2022

Małopolska promuje się po niemiecku i angielsku

Trwa kampania promująca ofertę turystyczną Małopolski i Krakowa, pod hasłem „Małopolska – cel podróży”. Skierowana jest na rynki zagraniczne.

Kampania promująca region Małopolski jest wspólną inicjatywą Małopolskiej Organizacji Turystycznej, województwa małopolskiego i Krakowa. W pierwszej kolejności objęła rynek brytyjski i niemiecki. Turyści z tych krajów najczęściej odwiedzali Małopolskę w ostatnich latach. W dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie kampanii na rynki: austriacki, szwajcarski, włoski, skandynawski i amerykański

Działania promocyjne online prowadzone są m.in. w kanale YouTube, na Facebooku i Instagramie. Narzędzia: audience profiling i reklamy kontekstowe oraz przygotowanie i uruchomienie landing page’y kampanii pod adresem www.wideopen.travel.

W ramach kampanii przygotowane zostały m.in. spoty i banery podkreślające bogactwo oferty turystycznej Małopolski i Krakowa. Oglądający je będą mogli poczuć, że właśnie tutaj mają szansę:

  • przeżyć przygodę na łonie przyrody,
  • zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, s
  • kosztować niepowtarzalnych smaków,
  • zrelaksować się i odpocząć.

Przekazowi towarzyszą obrazy szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Euvic Media (w ramach Grupy Euvic Performance). Koordynację projektu (zarówno prac graficznych, jak i copywriterskich) prowadzi agencja Euvic Digital (Euvic Performance). Kampania potrwa do końca października 2022 r.

Projekt „Małopolska – cel podróży” jest finansowany z Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020. Kampania jest realizowana jedynie na rynkach zagranicznych, w językach angielskim i niemieckim.

  • 6
Małopolska promuje się na rynkach zagranicznych

Małopolska promuje się na rynkach zagranicznych

Małopolska promuje się na rynkach zagranicznych
Małopolska promuje się na rynkach zagranicznych
Małopolska promuje się na rynkach zagranicznych
Małopolska promuje się na rynkach zagranicznych
Małopolska promuje się na rynkach zagranicznych
 

29 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.