0 1 0 5.04.2023„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” – kampania Schroniska na Paluchu„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” to hasło kampanii, w której Schronisko na Paluchu w Warszawie zachęca do długoterminowego zaangażowania się w wolontariat polegający na wyprowadzaniu psów.
0 1 0 5.04.2023Energetyk o smaku piwa – Harnaś wprowadza nową markęHarnaś Piwny Energetyk 0,0% to pierwszy wariant bezalkoholowy marki. Połączenie lagera bez procentów ze smakiem klasycznego energetyka. Zawiera taką samą dawkę kofeiny, co napoje energetyzujące lidera rynku w tej kategorii – 32 mg/100 ml.
1 1 0 5.04.2023Warta rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej „Każdemu może się…”Spoty Warty promują ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i życiowe. Podkreślą nowoczesny sposób nabywania ubezpieczeń oraz korzyści produktowe.
0 9 0 5.04.2023Konkurs PIPT Ekspozycja Roku 2022 rozstrzygnięty28 marca jury wyłoniło laureatów konkursu Ekspozycja Roku 2022. Udział w nim wzięły polskie firmy świadczące specjalistyczne usługi projektowania i budowy ekspozycji na targach i eventach. W tej edycji po raz pierwszy mogły uczestniczyć również firmy spoza PIPT.
0 0 0 5.04.2023Grupa Komputronik z nową agencją PRInPlus Media, agencja komunikacji specjalizująca się w obszarze nowych technologii, wygrała przetarg na kompleksową obsługę Grupy Komputronik.
0 0 0 5.04.2023W wyniku przetargu UM przejmuje obsługę H&M na 20 europejskich rynkachAgencja mediowa UM (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową H&M na dwudziestu rynkach Europy Wschodniej.
1 1 0 5.04.2023„Każdy zasługuje na słuchacza” – Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM w kampanii fundacji Zobacz… JestemFundacja Zobacz... Jestem zachęca w spocie osoby w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach.
1 4 0 5.04.2023„Wszystko po 4 tys. zł” – kampania na rzecz wychowanków domów dziecka„Co byś sobie kupił za 4 tys. zł? Wycieczkę do Paryża, modne ubranie, a może robot kuchenny?”. Taką właśnie kwotę jednorazowo otrzymują na usamodzielnienie wychowankowie opuszczający domy dziecka. Fundacja Erbud chce nagłośnić ten problem.
1 1 0 5.04.2023Haribo pierwszy raz pozwoliło przygotować całą reklamę w PolsceHaribo rozpoczyna nową kampanię telewizyjną. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został przygotowany w Polsce – od koncepcji do realizacji.
1 1 0 4.04.2023Durex edukuje seksualnie – projekt „Sztuka bez wstydu”Durex w nowym projekcie „Sztuka bez wstydu” poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpiecznego i odpowiedzialnego seksu. Tym razem dociera do młodych ludzi za pomocą aplikacji, która za pośrednictwem 100 popularnych obrazów ze zbiorów polskich muzeów przekazuje wiedzę z zakresu seksualności.