0 1 0 0 0 5.04.2022Znamy już program Forum IAB 20227–9 czerwca odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska – Forum IAB 2022. Od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.
0 1 0 0 0 5.04.2022eBay wraca do PolskiPlatforma e-commerce eBay zapowiedziała powrót do Polski. Była już obecna w naszym kraju w latach 2005–2011.
0 1 0 0 0 5.04.2022Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOneOpinie internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, są coraz gorsze. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37. Jednocześnie nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Po decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi – pokazuje analiza SentiOne.
0 1 0 0 0 5.04.2022Facebook usunął profil nawołujący do bojkotu Leroy Merlin po zgłoszeniu markiFan page Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin został usunięty z Facebooka. Stało się to na skutek zgłoszenia marki. Oficjalnie powodem takiej decyzji jest wykorzystywanie przez OBLM logotypu i nazwy francuskiej firmy.
0 1 0 0 0 5.04.2022Ekipa wycofuje swoje produkty z Auchan, ponieważ sieć nadal działa w RosjiGrupa youtuberów Ekipa Holding wydała oświadczenie, w którym poinformowała, że wycofa ze sklepów Auchan swoje produkty. Podyktowane jest to tym, że sieć wciąż działa w Rosji pomimo agresji tego kraju na Ukrainę.
0 1 0 0 0 5.04.2022PGE uruchomiła przetarg – wybierze dwie agencje kreatywnePGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na wybór agencji kreatywnych ATL i BTL, z którymi będzie współpracować przez najbliższe dwa lata. Współpraca obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.
0 2 0 0 0 5.04.2022Jak skutecznie budować dzisiaj lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży? Jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Odpowiedzi na m.in. te pytania znajdziesz w bezpłatnym raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, opracowanym przez redakcję „Marketera+”.
0 5 0 0 0 5.04.2022//Digital is about… – pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management1 kwietnia ruszyła pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management, pod hasłem „//Digital is about...”. Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy Ergo jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT.
0 1 0 0 0 5.04.2022Kross wybrał MediaHubPrzetarg na na obsługę mediową marki rowerowej Kross na rynku polskim i czeskim wygrał dom mediowy MediaHub (MullenLoweGroup). Pierwsza wspólna kampania wystartowała 1 kwietnia.
1 2 0 0 0 5.04.2022Marcelina Zawadzka w kampanii „25 lat lodów Grand”Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. 1 kwietnia, w związku z jubileuszem tej linii lodów premium marki Koral, wystartowała kampania reklamowa. Jej twarzą jest Marcelina Zawadzka, Miss Polonia 2011 i prezenterka telewizyjna.