0 3 0 0 0 18.07.2022Polacy wciąż bojkotują towary z Rosji. Stanowczość spada jednak wraz z wiekiemBadanie „EY Future Consumer Index” wskazuje, że większość Polaków deklaruje dużą stanowczość w unikaniu wybierania produktów pochodzących z Rosji. Dotyczy to nie tylko samych artykułów, ale również firm oraz sieci handlowych, które zdecydowały o kontynuowaniu działalność w tym kraju. Taką deklarację złożyło 61% respondentów.
0 1 0 0 0 18.07.2022Feminatywy – ich znaczenie i obecność w codziennym języku dzieci i dorosłych. Badanie banku BNP ParibasWciąż wiele osób, zarówno dorosłych, jak i dzieci, ma problem z używaniem nazw zawodów z żeńską końcówką (np. polityczka, inżynierka, naukowczyni). Potwierdzają to badania, w tym najnowsze, przeprowadzone z inicjatywy Banku BNP Paribas. Dlaczego i w jaki sposób rzeczywistość jest kształtowana przez nasz język?
0 6 0 0 0 18.07.2022Tinder i Grindr w kampanii książki o randkach i związkach„Dyskoteki, chłopaki i ogólnie takie takie” to książka o randkach, związkach i seksie. Wydana nakładem wydawnictwa Znak, miała premierę 29 czerwca. Bazuje na podkaście autorów: Piotra Grabarczyka i Irene Salamon. W promocji tytułu wykorzystano popularne portale randkowe.
0 4 0 0 0 18.07.2022Używane samochody BravoAuto promowane jako sprawdzone i certyfikowaneFirma Inchcape Polska rozpoczyna kampanię stworzonej przez siebie marki sieci sprzedaży i odkupu samochodów używanych – BravoAuto. Pierwszy jej obiekt został otwarty z końcem czerwca w Poznaniu. Kampania ma zbudować rozpoznawalność nowej marki przez podkreślenie korzyści, jakie oferuje ona konsumentom.
0 3 0 0 0 18.07.2022Ubraniomat marki 4F stanął w KrakowieW automatycznym urządzeniu można zostawić używane ubrania. Ubraniomat stanął właśnie przed nowo otwartym sklepem flagowym 4F w krakowskim CH Bonarka City Center. To część strategii 4F Change i efekt współpracy 4F z marką Ubrania do Oddania. Przekazując ubrania, klienci centrum handlowego wspierają Fundację 4F Pomaga.
1 1 0 0 0 18.07.2022Ruszyła nowa kampania marki Bravera ControlCelem kampanii jest dotarcie do młodszej grupy docelowej borykającej się z problemem przedwczesnego wytrysku oraz mówienie o problemie w sposób przystępny, z przymrużeniem oka.
0 1 0 0 0 18.07.2022Ruszyły zgłoszenia do YouTube Works Awards 2022To druga edycja konkursu organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem. Konkurs wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube.
0 1 0 0 0 18.07.2022Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę BTL. Wygrała agencja ArtegenceOd lipca agencja Artegence obsługuje markę Żywiec w zakresie komunikacji BTL. Agencja wdraża także nową witrynę internetową Męskie Granie.
2 1 0 0 0 18.07.2022Raper Otsochodzi w nowej kampanii piwa Heineken SilverHeineken rozpoczął kampanię z udziałem rapera Otsochodzi. Od 18 lipca w serii krótkich spotów pojawia się on z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce.
0 1 0 0 0 18.07.2022Kia z reklamą, w której można zdobyć NFT przez zeskanowanie kodu QR z ekranuAmerykański spot marki Kia przedstawia generowane w 3D postacie z kolekcji NFT Dead Army Skeleton Klub. Odbiorcy mogą zeskanować telefonami widoczny na ekranie kod QR i w ten sposób uzyskać NFT (non-fungible token). Kampania promuje model Kia Soul 2023.