Zainicjowane przez Sharpa nowe podejście do marketingu zmienia wygląd sklepowych półek. Największe marki stawiają na kolory, duże logo i uniformizację architektury. Powody, które nimi kierują, często okazują się ciekawsze niż same designy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Konsumenci są z natury nielojalni i będą zdradzać twoją markę z konkurencją. Takie są fakty na temat rynku i nie ma sensu z nimi walczyć. Nie ma co marnować pieniędzy na utrzymywanie lojalności tych, którzy i tak kupują już twoje produkty. Dużo rozsądniej jest zainwestować budżet w przekonywanie do zakupu pozostałych, którzy jeszcze tego nie robią.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.