Jak Byron Sharp zmienia packaging designJak Byron Sharp zmienia packaging designJak Byron Sharp zmienia packaging designJak Byron Sharp zmienia packaging design
Trzeba by się tu jakoś wyróżnić (fot. Pixabay)

Jak Byron Sharp zmienia packaging design

Jak Byron Sharp zmienia packaging design
Bartosz Gostkowski

Bartosz Gostkowski

-

strategy director, HiBrands

Bartosz Gostkowski

Bartosz Gostkowski

strategy director
HiBrands

Od lat uprawia strategię w różnych marketingowych kontekstach. Obecnie zajmuje się przede wszystkim brandingiem, package designem i tworzeniem marek. Lubi zbierać dane, łączyć je w sensowną całość, a potem opowiadać na ten temat historie.

Zainicjowane przez Sharpa nowe podejście do marketingu zmienia wygląd sklepowych półek. Największe marki stawiają na kolory, duże logo i uniformizację architektury. Powody, które nimi kierują, często okazują się ciekawsze niż same designy.

Konsumenci są z natury nielojalni i będą zdradzać twoją markę z konkurencją. Takie są fakty na temat rynku i nie ma sensu z nimi walczyć. Nie ma co marnować pieniędzy na utrzymywanie lojalności tych, którzy i tak kupują już twoje produkty. Dużo rozsądniej jest zainwestować budżet w przekonywanie do zakupu pozostałych, którzy jeszcze tego nie robią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja