Espresso

23 czerwca 2022

22 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2022

Oczekujemy zrównoważonego biznesu. Chce go ponad 70 proc. Polaków w badaniu GfK

Trzy czwarte Polaków oczekuje od marek konkretnych działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Blisko jedna trzecia weryfikuje te inicjatywy – wynika z raportu „Green Mood” opracowanego przez firmę badawczą GfK. Wzrost znaczenia zielonych trendów sprawia, że coraz częściej korzystamy także z innowacyjnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań, takich jak np. automaty paczkowe. Chętniej sięgamy też po ekologiczne produkty. W tym przypadku istotną barierą są jednak wciąż zbyt wysokie ceny tego rodzaju artykułów.

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2022

Mural Tier Mobility w ramach kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja Tier Mobility rozpoczął w Polsce kampanię „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Jej najnowszą odsłonę stanowi ekologiczny mural marki przedstawiający jednego z bohaterów działań – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. Praca została wykonana farbami oczyszczającymi powietrze. Fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.

21 czerwca 2022

Poprzednie Następne