2 3 0 0 0 29.08.2022Samsung wykorzystuje 3D DOOH w kampanii modelu Galaxy Z Flip4Z okazji premiery najnowszych foldów Samsung prowadzi kampanię w formacie 3D digital out-of-home w centrum Warszawy na hotelu Marriott.
1 7 0 0 0 29.08.2022 Aktualizacja: 20:005.09.2022Komputronik z nowym logo i platformą komunikacyjnąDystrybutor elektroniki Komputronik zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki. Nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki. Podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki. Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też launch nowej platformy komunikacji – Radość z Technologii.
0 1 0 0 0 29.08.2022Właściciel marki 4F rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Moliera2Igor Klaja – właściciel firmy odzieżowej OTCF, do której należy marka 4F, wspólnie z siecią sklepów sprzedających marki premium Moliera2 planują zdobycie pozycji lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i online marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
3 5 0 0 0 29.08.2022Gang Bystrzaków – Biedronka z nową akcją lojalnościową29 sierpnia ruszyła nowa odsłona akcji lojalnościowej Biedronki. Do oszczędzania będzie w niej zachęcał Gang Bystrzaków i trójka jego bohaterów – Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es.
1 2 0 0 0 29.08.2022„Znajdź swoją drogę w branży fashion” – LPP z kampanią rekrutacyjnąLPP rusza z kampanią „Znajdź swoją drogę”. Przedstawia w niej historie pracowników działów projektowych. Poza kreatywnością i zamiłowaniem do mody łączy ich brak wykształcenia kierunkowego. W ten sposób gdańska spółka zwraca uwagę na to, że ścieżka edukacji nie musi determinować drogi zawodowej.
1 4 0 0 0 29.08.2022Róża Kozakowska w nowej kampanii wizerunkowej marki DecathlonSieć sklepów Decathlon prezentuje nowy spot pod hasłem „Z Decathlon stać cię na więcej”. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.
0 2 0 0 0 28.08.2022Marki-ikony zarabiają na NFT. Najwięcej NikeSzaleństwo wokół NFT, czyli niewymiennych tokenów sprawia, że marki takie jak Nike, Gucci, Dolce & Gabbana, Adidas i Tiffany zrobiły z ich sprzedaży nowe źródło dochodów. Liderem klasyfikacji jest Nike.
0 1 0 0 0 27.08.2022Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty i otworzyć sklepy stacjonarneW zaprezentowanej strategii na lata 2022–2024 Ekipa przedstawiła plany rozwoju. Chce sprzedawać własne produkty FMCG oraz otwierać sklepy stacjonarne z odzieżą marki EkipaToNosi.
1 1 0 0 0 27.08.2022Nowa kampania bukmachera STSKolejna kampania bukmachera STS jest częścią nowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
0 1 0 0 0 26.08.2022Ezviz z agencją PRFirma technologii smart home Ezviz podpisała umowę z Havas PR Warsaw. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.