0 1 0 0 0 1.07.2021De’Longhi wybrała Mediaplus do obsługi w InternecieObsługę mediową marki ekspresów do kawy De’Longhi w Internecie przejął dom mediowy Mediaplus. Działania będą realizowane we współpracy z agencją martech & e-commerce SalesTube (obie należą do Group One). Obejmują planowanie i zakup mediów w modelu programmatic oraz kampanię na Facebooku i w wyszukiwarce Google.
0 1 0 0 0 1.07.202162 mln filmów usuniętych z TikToka w skali globalnej. Platforma publikuje raport egzekwowania zasad społecznościTikTok opublikował raport egzekwowania zasad społeczności, w którym przedstawia działania podjęte w pierwszym kwartale 2021 r. mające chronić społeczność przed szkodliwymi i fałszywymi treściami. Wynika z niego, że globalnie usunięto z platformy 62 mln filmów za naruszenie zasad społeczności lub warunków korzystania z serwisu. Stanowi to mniej niż 1% wszystkich przesłanych materiałów wideo.
0 2 0 0 0 30.06.2021Deklaracja banków w sprawie standardu prostego językaZwiązek Banków Polskich oraz zrzeszone w nim instytucje chcą zmieniać język bankowy. Podpisały Deklarację banków w sprawie standardu prostego języka. W inicjatywie chodzi o to, by klienci rozumieli, co banki do nich mówią i piszą.
0 1 0 0 0 30.06.2021Wielka Brytania zakaże emisji reklam niezdrowego jedzenia przed godziną 21:00Brytyjski rząd zamierza wprowadzić w całej Wielkiej Brytanii zakaz emisji reklam telewizyjnych żywności o wysokiej zawartości cukru, soli lub tłuszczu przed godziną 21:00. Zakaz objąłby m.in. czekoladę, burgery, słodzone napoje i soki, ciastka, słodycze, lody, chipsy oraz pizzę.
0 16 0 0 0 30.06.2021Ruszyła druga edycja kampanii „Urlop w kraju”Wystartowała druga edycja kampanii „Urlop w kraju”. Jej ideą jest promocja polskiej turystyki oraz wsparcie rodzimej branży turystycznej w obliczu strat, jakie poniosła w konsekwencji wybuchu pandemii Covid-19. Pierwszy raz akcja ruszyła w czerwcu 2020 r.
1 4 0 0 0 29.06.2021Nowa globalna kampania sieci hoteli MarriottNowa kampania reklamowa Marriotta „Power of Travel” przypomina o znaczeniu podróży, które niemal zniknęły w czasie pandemii. Pokazuje je jako element duchowości i poprawy kondycji całego społeczeństwa.
0 1 0 0 0 29.06.2021SoftBank wstrzymuje produkcję humanoidalnego robota PepperaFirma SoftBank jest twórcą humanoidalnego robota Peppera, który miał być asystentem sprzedaży. Od sierpnia 2020 r. korzystała z niego m.in. marka eObuwie. Teraz jego produkcja została wstrzymana.
0 1 0 0 0 29.06.2021Generali Polska wybrało agencję employer brandingowąGenerali Polska nawiązało współpracę z Grow w zakresie realizacji działań związanych z employer brandingiem. Głównym zadaniem agencji jest promocja ubezpieczyciela wśród kandydatów do pracy.
0 3 0 0 0 29.06.2021W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji – ukazała się książka „Marketing Automation” Grzegorza BłażewiczaW książce „Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy. Krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.
0 1 0 0 0 29.06.2021Polacy w social media 2021. Analiza SentiOneZe wszystkich serwisów społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka – wynika z analizy SentiOne. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugi co do popularności jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn.