Róża Kozakowska w nowej kampanii wizerunkowej marki Decathlon
  • 1
  • 4
29.08.2022

Róża Kozakowska w nowej kampanii wizerunkowej marki Decathlon

Sieć sklepów Decathlon prezentuje nowy spot pod hasłem „Z Decathlon stać cię na więcej”. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.

Hasło „Z Decathlon stać cię na więcej” ma podkreślać, że sportowiec może osiągnąć to, o czym marzy i że stać go na jakościowy sprzęt w rozsądnej cenie. Slogan ten jest osią najnowszego spotu marki Decathlon.

W kampanii bierze udział nowa ambasadorka marki – mistrzyni igrzysk paraolimpijskich w Tokio, Róża Kozakowska. Marka ogłosiła też współpracę z dwoma innymi sportowcami – Mistrzynią Europy Juniorów Laurą Bernat oraz chodziarzem i mistrzem olimpijskim z Tokio – Dawidem Tomalą. W kampanii biorą udział wszyscy ambasadorzy marki, aktywnie się w nią włączając. Wywiady ze sportowcami można przeczytać w partnerskim serwisie utworzonym na decathlon.noizz.pl. Serwis promowany jest m.in. za pomocą QR kodu na nośnikach citylight oraz na muralu stworzonym przy ulicy Zamoyskiego 26a w Warszawie.

Spot można oglądać w telewizji i internecie. Działania wspierane są także kampanią outdoorową oraz współpracą z mediami. Kreację kampanii przygotowała agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

  • 4
Kampania wizerunkowa marki Decathlon – mural

Kampania wizerunkowa marki Decathlon – mural

Kampania wizerunkowa marki Decathlon – mural
Kampania wizerunkowa marki Decathlon – reklama zewnętrzna
Kampania wizerunkowa marki Decathlon – reklama zewnętrzna

28 sierpnia 2022

27 sierpnia 2022

26 sierpnia 2022