Nowa kampania bukmachera STS
  • 1
  • 1
27.08.2022

Nowa kampania bukmachera STS

Kolejna kampania bukmachera STS jest częścią nowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.

Osią nowej strategii komunikacji jest:

  • budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej;
  • przełamywanie barier związanych z obstawianiem, takich jak brak wiary w wygraną;
  • odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich (obstawianie ≠ hazard).

STS od 2019 r. prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej celem jest uświadamianie klientom, że mają wystarczającą wiedzę i umiejętności, aby poprawnie obstawiać wyniki i wygrywać.

W najnowszej kampanii STS przedstawia graczy jako wierzących w siebie, kontrolujących sytuację i przekuwających swoją wiedzę, myślenie i intuicję w czyny, które skutkują wygranymi. Marka kładzie także mocny akcent na pokazanie swoich kluczowych korzyści, takich jak dobre kursy, promocje i proste zasady.

Zgodnie z tą strategią zostały zrealizowane spoty. Dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz Internecie. Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital. Kampania obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono też na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.

Kreację kampanii przygotowała agencja Przestrzeń. Spoty zrealizowało Szut Szut Studio. Reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Czas reklamowy w telewizji kupuje dom mediowy Zenith.

  • 1
Nowa kampania bukmachera STS

Nowa kampania bukmachera STS

26 sierpnia 2022

25 sierpnia 2022