Właściciel marki 4F rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Moliera2
  • 0
  • 1
29.08.2022

Właściciel marki 4F rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Moliera2

Igor Klaja – właściciel firmy odzieżowej OTCF, do której należy marka 4F, wspólnie z siecią sklepów sprzedających marki premium Moliera2 planują zdobycie pozycji lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i online marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

Współpraca Igora Klai z Moliera2 – firmą spoza portfolio OTCF jest pierwszą, na którą zdecydował się przedsiębiorca.

Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu – mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.

OTCF to przedsiębiorstwo z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. W jego portfolio znajdują się marki:

  • 4F,
  • 4F Junior,
  • 4F Fuel,
  • Outhorn,
  • sieć multibrandowych sklepów internetowych Sport Style Story.

Firma jest również wyłącznym dystrybutorem Under Armour w Polsce.

Moliera2 jest marką z rynku dóbr luksusowych online w Polsce. Poza sklepem internetowym pod brandem działa też kilka butików znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Zakopanem.

Przedsiębiorca Igor Klaja i Moliera2 są obecnie w trakcie negocjacji, które pozwolą ustalić szczegółowe zasady i warunki współpracy.

  • 1
Igor Klaja – właściciel marki 4F (OTCF)

Igor Klaja – właściciel marki 4F (OTCF)

29 sierpnia 2022

28 sierpnia 2022