„Znajdź swoją drogę w branży fashion” – LPP z kampanią rekrutacyjną
  • 1
  • 2
29.08.2022

„Znajdź swoją drogę w branży fashion” – LPP z kampanią rekrutacyjną

LPP rusza z kampanią „Znajdź swoją drogę”. Przedstawia w niej historie pracowników działów projektowych. Poza kreatywnością i zamiłowaniem do mody łączy ich brak wykształcenia kierunkowego. W ten sposób gdańska spółka zwraca uwagę na to, że ścieżka edukacji nie musi determinować drogi zawodowej.

LPP poszukuje utalentowanych kandydatów do pracy m.in. w zespołach projektowych i sprzedażowych, zarówno w centrali – w Gdańsku, jak i w biurach Krakowa i Warszawy. Plan zwiększenia zatrudnienia wynika z:

  • intensywnego rozwoju spółki;
  • wzmocnienia sprzedaży wielokanałowej na rynkach, gdzie dostępna jest oferta marek LPP.

Obecnie poszukujemy ponad 100 pracowników do Działu Przygotowania Produktu. Oprócz tego 150 osób, które będą wspierać zespół i rozwój marki Sinsay. Chodzi przede wszystkim o stanowiska asystenckie – kupca, grafika, projektanta, technologa, ale nie brakuje ofert dla osób z doświadczeniem. Rekrutacja obejmuje ponad 30 stanowisk z obszaru visual communication, takich jak fotograf czy stylista wnętrz – mówi Ewelina Lewandowska, liderka talent acquisition w LPP.

Kampania „Znajdź swoją drogę” jest elementem działań employer brandingowych spółki

W krótkich filmach LPP ukazuje historie pracowników swoich marek – młodszej projektantki Reserved oraz starszego projektanta House. Celem kampanii jest pokazanie potencjalnym kandydatom, że wykształcenie nie jest barierą uniemożliwiającą wejście do branży fashion. Pasja, zaangażowanie oraz otwartość na zmiany pozwalają spełniać zawodowe marzenia.

– Prognozy demograficzne wskazują, że w najbliższych dekadach będziemy świadkami spadku liczby młodych osób na rynku pracy. Już dziś mierzymy się z malejącym gronem kandydatów z wykształceniem artystycznym. Stąd dalsze uelastycznianie poszukiwań talentów, które mogłyby zasilić zespoły projektowe naszych brandów. Pomysł na obecną kampanię jest bezpośrednią odpowiedzią na te potrzeby –
podkreśla Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w LPP.

Kampania prowadzona jest w Internecie w kanałach własnych LPP (Facebook, Instagram i LinkedIn) oraz na YouTube. Za działania performance odpowiada agencja Płodni.com. Przygotowała ona również spoty, które emitowane są w ramach działań outdoorowych:

  • na dworcowych ekranach digital OOH w największych miastach Polski oraz w Trójmieście;
  • na nośnikach OOH w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej i infrastrukturze okołodworcowej.
  • 2
LPP z kampanią rekrutacyjną

Kampania employer brandingowa LPP

LPP z kampanią rekrutacyjną

29 sierpnia 2022

28 sierpnia 2022

27 sierpnia 2022