Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty i otworzyć sklepy stacjonarne
  • 0
  • 1
27.08.2022

Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty i otworzyć sklepy stacjonarne

W zaprezentowanej strategii na lata 2022–2024 Ekipa przedstawiła plany rozwoju. Chce sprzedawać własne produkty FMCG oraz otwierać sklepy stacjonarne z odzieżą marki EkipaToNosi.

Influencerzy z grupy Ekipa wprowadzili już kilka produktów sygnowanych swoją marką we współpracy z innymi firmami. Były to m.in.:

W III kwartale br. planowany jest debiut kolejnego produktu powiązanego z tą marką

Spółka EkipaToNosi obsługuje sklepy internetowe działające w ramach grupy. Odpowiada za projektowanie, konfekcję i wysyłkę odzieży oraz akcesoriów oferowanych w domenach:

  • www.ekipatonosi.pl,
  • www.genzie.store,
  • www.krakowkings.store,
  • www.indeste.pl.

Ekipa chce rozszerzyć markę

Długofalowe cele spółki to:

  • zwiększenie rozpoznawalności marek zależnych od spółki,
  • poszerzenie świadomości funkcjonowania marek w innych niż obsługiwane grupach docelowych.

Spółka planuje otwieranie sklepów stacjonarnych. Obecnie działa jeden sklep w Parku Rozrywki Energylandia.

W grupie jest też spółka Laniakea Pictures. Pracuje obecnie nad treściami fabularnymi: pełnometrażowymi, serialami i animacjami.

– Jest to dla nas jeden z kluczowych projektów. W III kwartale zostanie założona spółka zależna Laniakea Pictures LLC. Będzie ona przedłużeniem działalności Laniakea Pictures Sp. z o.o. na terenie USA. Wszystko to w celu zabezpieczenia wytwarzanych praw autorskich oraz w związku z bezpośrednią współpracą z amerykańskimi partnerami. Do końca 2022 r. zaprezentujemy szczegóły realizowanych produkcji przez Laniakea Pictures – wskazuje Mateusz Kowalski, prezes zarządu tej spółki.

Skonsolidowane przychody grupy wyniosły 11,1 mln zł. Skonsolidowana strata netto wyniosła 191 tys. zł. Władze spółki wyniki tłumaczą rozpoczętymi dużymi i rozciągniętymi inwestycjami.

Wiosną 2021 r. o Ekipie zrobiło się głośno w mainstreamowych mediach za sprawą współpracy z firmą Koral. Lody pojawiły się w Biedronce i Lidlu. Media społecznościowe obiegły relacje z walk o produkty.

  • 1
Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty

Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty

 

27 sierpnia 2022

26 sierpnia 2022