Komputronik z nowym logo i platformą komunikacyjną
  • 1
  • 7
29.08.2022 Aktualizacja:

Komputronik z nowym logo i platformą komunikacyjną

Dystrybutor elektroniki Komputronik zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki. Nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki. Podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki. Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też launch nowej platformy komunikacji – Radość z Technologii.

Wprowadzeniu nowej platformy komunikacji i rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa. Jej osią są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii. Działania są prowadzone w digitalu, social mediach oraz w kanałach własnych marki.

  • 3
Komputronik – zmiana logo i identyfikacji wizualnej

Komputronik – zmiana logo i identyfikacji wizualnej

Komputronik – zmiana logo i identyfikacji wizualnej

Nowe logo

Komputronik – zmiana logo i identyfikacji wizualnej

Stare logo

Bacznie obserwujemy zmieniający się świat, trendy i potrzeby konsumentów. Dlatego podjęliśmy strategiczną decyzję o zmianie logotypu i platformy komunikacji. To dla nas kolejny krok naprzód. Szansa, by jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby rynku. W dalszym ciągu będziemy rozwijać ofertę, wspierać sprzedaż towarów komplementarnymi usługami i ułatwiać klientom proces zakupu. Wszystko po to, by jak najszybciej i jak najłatwiej mogli doświadczać radości z technologii.

Pierwsze zmiany konsumenci mogą zobaczyć już w sklepie internetowym. Oprócz logotypu pojawiły się tam nowe funkcjonalności, które ułatwiają zakupy. Proces rebrandingu chcemy zakończyć w ciągu najbliższych tygodni. Zmienimy identyfikację wizualną we wszystkich salonach stacjonarnych – komentuje Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Grupy Komputronik.

Pierwsze sygnały o zmianie strategii marka dała swoim klientom w zeszłym roku

Rozpoczęła wtedy remodeling swoich salonów. Nowy format sklepów według założeń jest bardziej nowoczesny. Klienci mogą w nim znaleźć wyraźnie wyeksponowane strefy z najpopularniejszym sprzętem – laptopy, smartfony i komputery stacjonarne. Jest też specjalna strefa gamingowa.

Odwiedzający nowe sklepy mogą skorzystać z osobnej strefy smart home, a także stanowiska usługowego. To drugie umożliwia skorzystanie ze specjalistycznych usług na miejscu w sklepie.

Jesteśmy doświadczoną, ale sprawną i elastyczną marką, która nie zatrzymuje się w miejscu i słucha konsumentów. Czuliśmy, że nasi klienci oczekują od marki bliższych relacji, więcej luzu i emocji. Dlatego wprowadziliśmy dużą zmianę w sposobie dialogu z rynkiem. Znacząco odmładza ona nasz wizerunek. Zgodnie z nową strategią chcemy komunikować się z naszymi klientami, wykorzystując umożliwiające dialog kanały oraz budując bliskie i oparte na emocjach relacje.

Mocno stawiamy na współprace influencerskie, tworzenie ciekawego i angażującego contentu oraz na zasięgowe działania. Chcemy:

  • podkreślać naszą bliskość dla klientów,
  • prezentować nowoczesne usługi, jakie oferujemy klientom,
  • pokazywać dopasowaną do ich potrzeb ofertę.

Zmieniamy się i rozwijamy, ale nasza misja i podejście do klientów pozostają niezmienne. Ułatwiamy zakupy i pozwalamy klientom czerpać radość z technologii. Sami przecież jesteśmy entuzjastami nowinek technologicznych – komentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.

[aktualizacja]

Komputronik został oficjalnym partnerem Technokraty – twórcy, którego publikacje śledzi na bieżąco kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. To kolejny już internetowy twórca, który nawiązuje współpracę ze sklepem. Wcześniej do Ekipy Komputronika dołączyli Nieantyfan, Daniel Rakowiecki, Michał Pisarski z kanału Michał Pisarski Tech, Bartek Rak – SmartReviewsTV oraz Robert Nawrowski, którzy doradzają klientom Komputronik w wyborze sprzętu.

  • 5
Komputronik z nowym logo i identyfikacją wizualną sklepów

Nowa identyfikacja wizualna sklepów Komputronik

Komputronik z nowym logo

Komputronik z nowym logo

Komputronik z nowym logo i identyfikacją wizualną sklepów
Komputronik z nowym logo i identyfikacją wizualną sklepów
Komputronik z nowym logo i identyfikacją wizualną sklepów

29 sierpnia 2022