Wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan
  • 0
  • 4
13.05.2022

Wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan

Wiosną 2022 r. internetowy sklep odzieżowy Moliera2.com rozpoczął kolejną kampanię OOH. Na nośnikach wielkoformatowych zobaczyć można Małgorzatę Rozenek-Majdan.

Reklamy widoczne są w ścisłych centrach największych miast Polski, m.in. w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. Dodatkowo emitowane są na ekranach LED w punktach o największym natężeniu ruchu. Także w sieci nośników digital business network w 38 biurowcach klasy premium w sześciu największych miastach.

Kampanię dla marki przygotowała firma Braughman Group Media.

  • 4
Ruszyła wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan

Ruszyła wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan

Ruszyła wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan
Ruszyła wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan
Ruszyła wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan

 

13 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2022

Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie Inquiry

Zakupy w relacjach na żywo to kolejna odsłona handlu w mediach społecznościowych. Małe i duże firmy, a nawet osoby indywidualne organizują transmisje, w trakcie których prezentują swoje produkty. Mogą przy tym wejść w bezpośrednie interakcje z uczestnikami i zachęcić ich do zakupu. Z badania agencji Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z takiej formy zakupów skorzystało już 10 proc.