Samsung wykorzystuje 3D DOOH w kampanii modelu Galaxy Z Flip4
  • 2
  • 3
29.08.2022

Samsung wykorzystuje 3D DOOH w kampanii modelu Galaxy Z Flip4

Z okazji premiery najnowszych foldów Samsung prowadzi kampanię w formacie 3D digital out-of-home w centrum Warszawy na hotelu Marriott.

26 sierpnia na polskim rynku zadebiutowały najnowsze foldy (składane smartfony) – Galaxy Z Flip4 i Galaxy Z Fold4. W ramach kampanii reklamowej do końca września na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie zobaczyć można kreację 3D DOOH promującą te nowości. Do jej produkcji wykorzystano wielkoformatowe ekrany Screen Network umiejscowione na dachu hotelu.

W kampanii wykorzystano efekt anamorficznego 3D, który daje iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Dzięki temu Galaxy Z Flip4 sprawia wrażenie, jakby wychodził poza powierzchnię ekranu.

 

 

Tego typu kreacja jest niezwykle dynamiczna i angażująca. Format 3D DOOH to przyszłość reklamy outdoorowej. Zmienia sposób interakcji z odbiorcą i nie sposób przejść obok niego obojętnie – podkreśla Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.

Za kampanię odpowiadają agencje VMLY&R (koncept kreatywny), Starcom (zakup mediów) oraz Dfusion Communication (PR). Materiały 3D przygotowało Platige Image. Działania realizuje Screen Network.

  • 3
3D DOOH w kampanii Samsunga

3D DOOH w kampanii Samsunga

3D DOOH w kampanii Samsunga
3D DOOH w kampanii Samsunga

29 sierpnia 2022