Outdoor był jedną z największych ofiar pandemii wśród kanałów reklamowych. Zniknął ruch uliczny, zniknęli reklamodawcy. Teraz OOH powoli się odbija, a szansy upatruje w kłopotach reklamy internetowej, związanych z obawami o prywatność.Wystarczy spojrzeć na dane Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, dotyczące rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2020 roku. Sprzedaż w trzech segmentach – klasycznego OOH, reklamy tranzytowej i cyfrowej reklamy zewnętrznej zamknęła się kwotą 46,5 mln zł. Oznacza to spadek w porównaniu do roku 2019 o ponad 71%.
Nikt w OOH nie był pewny przetrwania
Wiosną 2020 roku w kuluarowych rozmowach nawet przedstawiciele firm wyspecjalizowanych w tworzeniu murali reklamowych nie byli pewni, czy przetrwają kolejne miesiące pandemii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.