Nowe trendy w reklamie outdoorowej. Technologie i śmierć cookies zmieniają OOHNowe trendy w reklamie outdoorowej. Technologie i śmierć cookies zmieniają OOHNowe trendy w reklamie outdoorowej. Technologie i śmierć cookies zmieniają OOHNowe trendy w reklamie outdoorowej. Technologie i śmierć cookies zmieniają OOH
Przydatność, mierzalność, wykorzystanie kontekstu – to mogłyby być wyróżniki reklamy OOH (źr. Stella Artois)

Nowe trendy w reklamie outdoorowej. Technologie i śmierć cookies zmieniają OOH

Nowe trendy w reklamie outdoorowej. Technologie i śmierć cookies zmieniają OOH
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Outdoor był jedną z największych ofiar pandemii wśród kanałów reklamowych. Zniknął ruch uliczny, zniknęli reklamodawcy. Teraz OOH powoli się odbija, a szansy upatruje w kłopotach reklamy internetowej, związanych z obawami o prywatność.

Wystarczy spojrzeć na dane Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, dotyczące rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2020 roku. Sprzedaż w trzech segmentach – klasycznego OOH, reklamy tranzytowej i cyfrowej reklamy zewnętrznej zamknęła się kwotą 46,5 mln zł. Oznacza to spadek w porównaniu do roku 2019 o ponad 71%.

Nikt w OOH nie był pewny przetrwania
Wiosną 2020 roku w kuluarowych rozmowach nawet przedstawiciele firm wyspecjalizowanych w tworzeniu murali reklamowych nie byli pewni, czy przetrwają kolejne miesiące pandemii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się