1 2 0 0 0 23.01.2023Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”. Kampania wizerunkowa marki w 5. rocznicę zobowiązań z COP24W nowej kampanii Żywiec Zdrój podkreśla, że już po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów jest kluczowym elementem w procesie transformacji Polski w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.
0 1 0 0 0 23.01.2023Gatta Active wybrała Touch.PRZ początkiem 2023 r. marka rajstop, bielizny i odzieży Gatta powierzyła Touch.PR swoją sportową siostrę – Gatta Active. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację w social mediach, influencer marketing, działania z zakresu media relations oraz wsparcie kreatywne przy sesjach zdjęciowych i strategiach.
1 2 0 0 0 23.01.2023Kaufland debiutuje na Pintereście. Przepisy na VeganuaryNa nowo założonym profilu na Pintereście Kaufland Polska chce inspirować odbiorców przepisami na dania i przekąski. Wiele z nich bazuje na produktach marek własnych sieci. Zachętą dla internautów do spróbowania swoich sił w gotowaniu mają być nowoczesne aranżacje zdjęciowe. Ukazują one gotowe potrawy oraz sposób ich podania.
2 3 0 0 0 23.01.2023E.Wedel rozpoczyna kampanię „Czas na przyjemność w kuchni”W najnowszych spotach marki E.Wedel kuchnia staje się miejscem zabawy i radości wynikającej z gotowania. Sama czekolada to ten magiczny składnik, który wynosi „zwykłe” posiłki na wyższy poziom przyjemności.
0 1 0 0 0 23.01.2023Poczta Kwiatowa ukarana przez prezesa UOKiKPrezes UOKiK nałożył karę w wysokości ponad 1,6 mln zł za stosowanie niedozwolonego postanowienia umownego. Poczta Kwiatowa nie gwarantowała dostarczenia na czas kwiatów lub upominków w dni szczególnego zapotrzebowania na jej usługi – Dzień Babci, Dzień Dziadka, walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. W komunikacji marketingowej firma zachęcała do składania zamówień na święta, w które nie gwarantowała terminowej realizacji usługi.
0 1 0 0 0 23.01.2023Inea rozstrzygnęła przetarg mediowyPrzetarg dostawcy usług telekomunikacyjnych Inea wygrał dom mediowy Mediahub (MullenLowe Group). Przetarg, do którego zaproszonych zostało kilka agencji, zorganizowany został w związku z rozwojem firmy.
1 6 0 0 0 23.01.2023Skyn stworzył spot stylizowany na prywatne nagrania par uprawiających seksSpot marki prezerwatyw Skyn pokazuje serię scen stylizowanych na domowe nagrania erotyczne par. Zamazanie niektórych fragmentów ma wzbudzić dyskusję nad cenzurą w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 21.01.2023Nowy spot kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Dzięcielina, świerzop, gryka…Tak jak w świecie przyrody niezaprzeczalna jest ciągła zmienność, tak i język podlega zmianom – nieustannym, nieuchronnym i zazwyczaj nieświadomym dla jego użytkowników. To – paradoksalnie – jednocześnie i oczywiste, i zaskakujące. Ale takim samym zmianom podlegamy przecież my: jego użytkownicy, dysponenci i twórcy zarazem.
0 1 0 0 0 21.01.2023Lush otwiera sklep stacjonarny w WarszawieRok po uruchomieniu polskiego sklepu internetowego marka kosmetyków Lush rusza ze sprzedażą stacjonarną w naszym kraju. Drzwi sklepu marki w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otworzą się w piątek 17 lutego o godzinie 15:00.
0 1 0 0 0 20.01.2023„Dobro nie zna granic!” – można zgłaszać firmy w konkursie Dobroczyńca RokuDo 10 lutego można zgłaszać firmy do 26. edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Szansę na nagrodę mają przedsiębiorstwa prywatne, państwowe i fundacje utworzone przez firmy zaangażowane m.in. w pomoc uchodźcom i Ukrainie, wspierające działania na rzecz lokalnych społeczności, zdrowia, różnorodności, ochrony środowiska oraz angażujące pracowników w wolontariat. Hasło tegorocznej edycji to „Dobro nie zna granic!”.