0 1 0 19.09.2023Wystartowało badanie rynku upominków reklamowych – poznamy zmiany, trendy i nowe narzędzia marketingowePolska Izba Artykułów Promocyjnych zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do udziału w dwóch badaniach. Rzucą one światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego. Wskażą też jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce.
3 3 0 19.09.2023Adidas Originals z nowym hasłem i uproszczonym logoW tegorocznej kampanii Adidas Originals prezentuje nowe hasło „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back”. Marka stosuje nowy font w swojej identyfikacji wizualnej i odświeża sam motyw graficzny trójlistnej koniczyny. Stosowany wcześniej napis „Adidas” został usunięty spod znaku.
0 1 0 19.09.2023 Materiał PartneraKonto firmowe – najważniejsze informacje dla przyszłych posiadaczyWiele osób decydujących się na własną działalność zastanawia się nad założeniem konta firmowego. W przypadku przedsiębiorców w Polsce jest to krok nieobowiązkowy, jednak z wielu powodów bardzo korzystny. Kto musi założyć konto dla przedsiębiorstwa? Oto najważniejsze informacje o rachunkach firmowych.
1 1 0 19.09.2023Robert Górski i Mikołaj Cieślak w kampanii Orange „Oferta nie do przejedzenia”W nowym spocie panowie z kabaretowego duetu wcielają się w dwie charakterystyczne role – beztroskiego wesołka i grymaśnego malkontenta. Akcja rozgrywa się w restauracji, gdzie kelner Mikołaj obsługuje podekscytowanego gościa Roberta.
0 1 0 19.09.2023AstraZeneca wybrała agencję public relationsAgencja PR Solski Communications rozpoczęła współpracę z firmą AstraZeneca, jedną z największych firm biofarmaceutycznych na świecie.
1 1 0 18.09.2023Nowa kampania Ministerstwa Infrastruktury adresowana do kierowcówKampania „Inni też popełniają błędy. Zwolnij" zwraca się do kierowców z emocjonalnym i drastycznym apelem o zdjęcie nogi z gazu.
1 1 0 18.09.2023Połączenie agencji Ancymony i 19 PołudnikAgencje Ancymony i 19 Południk połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony.
1 1 0 18.09.2023#MamWpływ – serwis Vibez z kampanią w ramach projektu międzynarodowegoRedakcja serwisu Vibez (Wirtualna Polska Media) otrzymała grant Komisji Europejskiej na realizację międzynarodowego projektu „Be Active, Be Your Change!”. W jego ramach prowadzona jest kampania #MamWpływ.
0 2 0 18.09.2023Bolt filtrem na Snapchacie zamienia samochody w tereny zieloneBolt nawiązał współpracę ze Snapchatem. Powstał filtr, który za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (AR) umożliwia zobaczenie, jak miasto wyglądałoby z mniejszą liczbą samochodów.
2 3 0 18.09.2023Szymon Marciniak ambasadorem Mennicy Skarbowej15 września rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa „Twoja decyzja na wagę złota”. Mennica Skarbowa zatrudniła do niej sędziego piłkarskiego Szymona Marciniaka jako ambasadora.