Paradoksy produktów wegańskichParadoksy produktów wegańskichParadoksy produktów wegańskichParadoksy produktów wegańskich
Po co produktom wege mięsne skojarzrenia? (fot. Pixabay)

Paradoksy produktów wegańskich

Paradoksy produktów wegańskich
Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

-

Semiotic Solutions, Visual & Narrative Institute

Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

Semiotic Solutions
Visual & Narrative Institute

Wprowadzała semiotykę na polski rynek marketingowy. Z wykształcenia jest kulturoznawczynią, specjalistką w zaawansowanych analizach wizualnych i językowych. Brała udział w ponad 250 projektach semiokulturowych dla światowych i polskich marek. Jest autorką wielu publikacji popularyzujących semiotykę w marketingu. Ma na swoim koncie kilkanaście wystąpień podczas polskich i międzynarodowych konferencji.

Znaki ze świata wege stały się głównym orężem wizualnym producentów mięsa, a znaki ze świata mięsa to repozytorium dla wytwórców produktów roślinnych. Wielki to paradoks!

Kultura jak nigdy dotąd stała się źródłem cierpień. „Toczy walkę o człowieka na śmierć i życie”, stawiając go codziennie przed trudnymi wyborami. To za jej sprawą my, ludzie zmagamy się każdego dnia, odpowiadając na dręczące nas pytania:

Jak żyć?
Jak mieszkać?
Jak pracować?
Co i jak jeść?

W ciągu dekady banalne pytanie o to, co jeść, przerodziło się w fundamentalne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja