Żywiec Zdrój z kampanią celebrującą zbiórkę 100% plastiku
  • 1
  • 1
4.03.2021

Żywiec Zdrój z kampanią celebrującą zbiórkę 100% plastiku

W marcu wystartowała kampania wizerunkowa Żywca Zdroju. Marka informuje w niej o realizacji zobowiązania – zbiórce i recyklingu równowartości 100% wprowadzonego na rynek w 2020 r. plastiku.

Działania pod hasłem „Zebraliśmy 100% plastiku!” realizowane są w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych oraz w kanałach influencerów. Prowadzone będą do końca kwietnia.

W 2018 r. podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 r. na rynek. Na początku bieżącego roku poinformowała o realizacji planu. Zebrane tworzywa sztuczne przekazano do recyklingu, dzięki czemu zostały ponownie przetworzone i zamknęły obieg.

O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- i 2-sekundowe materiały emitowane w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VoD i w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe.

  • Koncept, kreacja oraz działania w Internecie: VMLY&R
  • Planowanie i zakup mediów: Mediacom
  • Komunikacja z mediami oraz współpraca z influencerami: Tailor Made PR
  • 1
100% plastiku

Żywiec Zdrój deklaruje, że zebrał 100% plastiku wprowadzonego na rynek w 2020 r.

4 marca 2021

3 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2021

Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021

Coroczne badanie wynagrodzeń w sektorze komunikacji marketingowej, prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w 2021 r. objęło łącznie 75 firm i marek. Analiza danych płacowych o 5328 pracownikach potwierdziła liczebną przewagę kobiet w sektorze, a jednocześnie określiła poziom nierówności płac pomiędzy płciami. W zestawieniu pojawiły się także wyceny nowych stanowisk, m.in. z obszaru e-commerce i UX.