- 1
- 1
Żywiec Zdrój z kampanią celebrującą zbiórkę 100% plastiku
W marcu wystartowała kampania wizerunkowa Żywca Zdroju. Marka informuje w niej o realizacji zobowiązania – zbiórce i recyklingu równowartości 100% wprowadzonego na rynek w 2020 r. plastiku.
Działania pod hasłem „Zebraliśmy 100% plastiku!” realizowane są w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych oraz w kanałach influencerów. Prowadzone będą do końca kwietnia.
W 2018 r. podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 r. na rynek. Na początku bieżącego roku poinformowała o realizacji planu. Zebrane tworzywa sztuczne przekazano do recyklingu, dzięki czemu zostały ponownie przetworzone i zamknęły obieg.
O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- i 2-sekundowe materiały emitowane w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VoD i w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe.
- Koncept, kreacja oraz działania w Internecie: VMLY&R
- Planowanie i zakup mediów: Mediacom
- Komunikacja z mediami oraz współpraca z influencerami: Tailor Made PR
- 1