Kaufland debiutuje na Pintereście. Przepisy na Veganuary
  • 1
  • 2
23.01.2023

Kaufland debiutuje na Pintereście. Przepisy na Veganuary

Na nowo założonym profilu na Pintereście Kaufland Polska chce inspirować odbiorców przepisami na dania i przekąski. Wiele z nich bazuje na produktach marek własnych sieci. Zachętą dla internautów do spróbowania swoich sił w gotowaniu mają być nowoczesne aranżacje zdjęciowe. Ukazują one gotowe potrawy oraz sposób ich podania.

Pinterest to kanał głównie inspiracyjny. Użytkownicy najczęściej poszukują w nim pomysłów i kreatywnych rozwiązań zakupowych, kulinarnych, modowych czy designerskich. Kaufland prowadzi obecnie kampanię digitalową, głównie w przestrzeni social mediów, nawiązującą do Veganuary. To wyzwanie mające na celu zachęcenie konsumentów do spróbowania diety roślinnej.

Obecnie na profilu sieci Kaufland na Pintereście można znaleźć propozycje przepisów kuchni wegańskiej, ale nie tylko. Są tam również przepisy np. na karnawałowe dania i przekąski. Pojawią się też inspiracje warte wykorzystania przed rodzinnymi spotkaniami czy ważnymi wydarzeniami.

Sieć sklepów zapowiada, że kanał będzie stale uzupełniany o kolejne przepisy adekwatne do pory roku czy nadchodzących świąt. Dla ułatwienia dania podzielone są na kategorie. To m.in. przekąski, pomysły na lunche, śniadania czy przepisy świąteczne.

Firma Kaufland Polska obecna jest także na LinkedInie, Instagramie, Facebooku, TikToku oraz YouTube.

  • 2
Kaufland Veganuary

„Zmieniłem orientację. Wszystko jest wegańskie” – oświadcza bohater kampanii Kauflandu na Veganuary

Kaufland Veganuary

23 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2023

Poczta Kwiatowa ukarana przez prezesa UOKiK

Prezes UOKiK nałożył karę w wysokości ponad 1,6 mln zł za stosowanie niedozwolonego postanowienia umownego. Poczta Kwiatowa nie gwarantowała dostarczenia na czas kwiatów lub upominków w dni szczególnego zapotrzebowania na jej usługi – Dzień Babci, Dzień Dziadka, walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. W komunikacji marketingowej firma zachęcała do składania zamówień na święta, w które nie gwarantowała terminowej realizacji usługi.