Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”. Kampania wizerunkowa marki w 5. rocznicę zobowiązań z COP24
  • 1
  • 2
23.01.2023

Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”. Kampania wizerunkowa marki w 5. rocznicę zobowiązań z COP24

W nowej kampanii Żywiec Zdrój podkreśla, że już po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów jest kluczowym elementem w procesie transformacji Polski w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.

Zwiększenie poziomu zbiórki opakowań z tworzyw sztucznych to zobowiązanie, które marka Żywiec Zdrój podjęła w 2018 r., podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach. Konsekwentnie je realizuje. Idea „Z natury dla natury” będzie przekazywana:

  • za pomocą 15-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych;
  • krótkich materiałów w internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD;
  • w mediach społecznościowych.

Równolegle prowadzone będą działania z influencerami.

Kampanię przygotowały:

  • agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w internecie);
  • Mediacom (planowanie i zakup mediów);
  • Tailor Made PR (komunikacja z mediami);
  • Labcon (współpraca z influencerami).
  • 2
„Z natury dla natury” Żywiec Zdrój

„Z natury dla natury” – kampania marki Żywiec Zdrój

„Z natury dla natury” Żywiec Zdrój

23 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2023

Poczta Kwiatowa ukarana przez prezesa UOKiK

Prezes UOKiK nałożył karę w wysokości ponad 1,6 mln zł za stosowanie niedozwolonego postanowienia umownego. Poczta Kwiatowa nie gwarantowała dostarczenia na czas kwiatów lub upominków w dni szczególnego zapotrzebowania na jej usługi – Dzień Babci, Dzień Dziadka, walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. W komunikacji marketingowej firma zachęcała do składania zamówień na święta, w które nie gwarantowała terminowej realizacji usługi.