Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”. Kampania wizerunkowa marki w 5. rocznicę zobowiązań z COP24
  • 1
  • 2
23.01.2023

Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”. Kampania wizerunkowa marki w 5. rocznicę zobowiązań z COP24

W nowej kampanii Żywiec Zdrój podkreśla, że już po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów jest kluczowym elementem w procesie transformacji Polski w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2023

Poczta Kwiatowa ukarana przez prezesa UOKiK

Prezes UOKiK nałożył karę w wysokości ponad 1,6 mln zł za stosowanie niedozwolonego postanowienia umownego. Poczta Kwiatowa nie gwarantowała dostarczenia na czas kwiatów lub upominków w dni szczególnego zapotrzebowania na jej usługi – Dzień Babci, Dzień Dziadka, walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. W komunikacji marketingowej firma zachęcała do składania zamówień na święta, w które nie gwarantowała terminowej realizacji usługi.