- 1
- 2
Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”. Kampania wizerunkowa marki w 5. rocznicę zobowiązań z COP24
W nowej kampanii Żywiec Zdrój podkreśla, że już po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów jest kluczowym elementem w procesie transformacji Polski w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.
Zwiększenie poziomu zbiórki opakowań z tworzyw sztucznych to zobowiązanie, które marka Żywiec Zdrój podjęła w 2018 r., podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach. Konsekwentnie je realizuje. Idea „Z natury dla natury” będzie przekazywana:
- za pomocą 15-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych;
- krótkich materiałów w internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD;
- w mediach społecznościowych.
Równolegle prowadzone będą działania z influencerami.
Kampanię przygotowały:
- agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w internecie);
- Mediacom (planowanie i zakup mediów);
- Tailor Made PR (komunikacja z mediami);
- Labcon (współpraca z influencerami).
- 2