Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?
Content seeding. Siać trzeba z głową! (fot. Pixabay)

Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?

Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?
Agnieszka Tokarska

Agnieszka Tokarska

-

content marketing specialist, Cube Group

Agnieszka Tokarska

Agnieszka Tokarska

content marketing specialist
Cube Group

W branży content & SEO już od ponad 7 lat. Absolwentka Communication Design na Uniwersytecie Wrocławskim. Nie boi się żadnego tematu – współpracowała z klientami z wielu różnych branż, m.in. motoryzacji, beauty & fashion, home decor, nieruchomości czy finansów.

Świetny content to za mało, by wyróżnić się wśród zalewających internet przekazów. Niezbędnym krokiem na drodze dotarcia do odbiorców jest dystrybucja i promocja treści, która nie bez powodu jest nazywana królową contentu.

Tak jak przygotowujemy konspekt przed tworzeniem artykułu czy innej formy contentu, tak samo powinniśmy rozplanować jego późniejszą promocję. Content seeding powinien mieć strategię.

Z tego tekstu dowiesz się:

Na czym polega content seeding i dlaczego warto stosować tę strategię?
Jak krok po kroku zaplanować dystrybucję treści?
Jak może wyglądać content seeding w social mediach?

Czym jest content seeding?
Content seeding to strategia rozpowszechniania treści z wykorzystaniem wielu kanałów, aby dotrzeć do szerokiej publiczności i zwiększyć jej zaangażowanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja