0 1 0 0 0 12.01.2023Shopee kończy działalność w Polsce„Z żalem informujemy, że platforma Shopee kończy działalność. Od 13 stycznia od godz. 23:59 możliwość składania zamówień zostanie wstrzymana”. Taki komunikat pojawił się na stronie Shopee i w kanałach społecznościowych marki.
0 2 0 0 0 12.01.2023Polski Związek Łowiecki z logo na stulecie działalności. Pojawiły się oskarżenia o plagiat30 grudnia 2022 r. Polski Związek Łowiecki pochwalił się nowym logo. Zaprojektowała je pracownia Andrzeja Pągowskiego na obchody stulecia organizacji. Internauci skrytykowali projekt, artystę i zwrócili uwagę na możliwy plagiat.
1 1 0 0 0 12.01.2023Ryan Reynolds wystąpił w reklamie wykorzystującej ChatGPTAktor Ryan Reynolds poprosił ChatGPT o wygenerowanie scenariusza reklamy dla operatora komórkowego Mint Mobile, którego jest właścicielem.
0 2 0 0 0 11.01.2023Kärcher ukarany przez UOKiK za ponad 20-letnią zmowę cenowąCeny sprzedaży urządzeń i systemów czyszczących marki Kärcher były sztucznie zawyżane przez ponad 20 lat. UOKiK nałożył na spółkę 26 mln zł kary. Kara byłaby znacząco wyższa, jednak przedsiębiorca skorzystał z programu łagodzenia kar leniency.
0 1 0 0 0 11.01.2023W grudniu 2022 r. drożej o 24,8% niż w grudniu 2021 r. – raport UCE ResearchNajnowsza analiza cen pochodzi z blisko 41 tys. sklepów detalicznych. Wynika z niej, że w grudniu 2022 r. codzienne zakupy zdrożały średnio o 24,8% rok do roku. Dwucyfrowe podwyżki dotknęły wszystkie monitorowane kategorie. Oscylowały od 10% do blisko 36% rdr. Na szczycie drożyzny znalazły się produkty sypkie ze wzrostem o 35,9% rdr. Wśród nich najbardziej podrożał cukier – o 59,5% rdr.
0 1 0 0 0 11.01.2023Zenith przejmuje budżet mediowy PepsiCoAgencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo na pełną obsługę mediową całego portfolio marek. Obsługą zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus. Dotychczas budżet PepsiCo należał do Media Direction OMD.
0 1 0 0 0 11.01.2023ViewSonic wybrał agencję Mindspot do obsługi PR, social media i influencer marketinguAgencja Mindspot Communication & Media rozpoczyna działania komunikacyjne dla producenta monitorów ViewSonic. Od stycznia agencja odpowiada za komunikację z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych marki w Polsce (Facebook, Instagram) oraz współpracę z influencerami.
0 19 0 0 0 11.01.2023Medicine x WOŚP. Kolekcja stworzona we współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej PomocyMarka odzieżowa Medicine stworzyła kolekcję razem z WOŚP na jej 31. finał. 15% dochodu ze sprzedaży kolekcji firma przekaże fundacji.
0 1 0 0 0 11.01.2023„IKEA. Życie w domu 2022” – nowy międzynarodowy raport IkeiPonad ¾ Polaków jest zaniepokojonych ogólną sytuacją gospodarczą w kraju – wynika z tegorocznego raportu przeprowadzonego przez Ikeę. Badania wskazują także, że aż 68% Polaków martwi się o finanse domowe.
0 1 0 0 0 11.01.202316 stycznia odbędzie się Crash Mondays № 69: Trendy w marketingu [KRK]Tematem najbliższego spotkania z cyklu Crash Mondays będą trendy, hajpy, fady, mody... czyli na co warto postawić w 2023 r.