- 2
- 3
E.Wedel rozpoczyna kampanię „Czas na przyjemność w kuchni”
W najnowszych spotach marki E.Wedel kuchnia staje się miejscem zabawy i radości wynikającej z gotowania. Sama czekolada to ten magiczny składnik, który wynosi „zwykłe” posiłki na wyższy poziom przyjemności.
„Czas na przyjemność w kuchni” to kampania, która pokazuje, że gotowanie z czekoladą może być bardzo przyjemne. Pod warunkiem, że dobrze do niego podejdziemy:
- śmiało podjadając w trakcie przygotowywania dań;
- maczając palce w rozpuszczonej czekoladzie;
- oblizując łyżki, aby naprawdę nic się nie zmarnowało.
To właśnie podjadanie czekolady w kuchni ma być tą czynnością, która pozwala cieszyć się procesem gotowania.
Spot „Gotowanie i podjadanie z E.Wedel – Czas na przyjemność w kuchni” można na kanałach VOD oraz w telewizji.
Drugą linią kampanii jest seria spotów w digitalu – „Wedel smak da”. Ma ona dodać świeżości komunikacji marki. Muzykę do tych reklam przygotował raper Rau Performance.
Oprócz tego odświeżono design platformy kulinarnej „W kuchni z Wedlem”. Znajdują się tam przepisy i inspiracje na potrawy z dodatkiem czekolady.
– (…) Jako jedni z nielicznych chcemy promować trend na gotowanie w domu wśród młodych, pokazując im, jak wiele frajdy z niego płynie, gdy do procesu wykorzystamy wedlowskie tabliczki – podkreśla Dominika Igielińska-Kluk, branded content manager E.Wedel.
Adaptacja kreacji „Czas na przyjemność w kuchni” – Saatchi & Saatchi. Planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Kreacją i realizacją serii spotów „Wedel smak da”, a także za redesignem, UX/UI www.wkuchnizwedlem.pl zajęła się agencja GoldenSubmarine.. Public relations prowadzi Walk PR.
- 3