E.Wedel rozpoczyna kampanię „Czas na przyjemność w kuchni”
  • 2
  • 3
23.01.2023

E.Wedel rozpoczyna kampanię „Czas na przyjemność w kuchni”

W najnowszych spotach marki E.Wedel kuchnia staje się miejscem zabawy i radości wynikającej z gotowania. Sama czekolada to ten magiczny składnik, który wynosi „zwykłe” posiłki na wyższy poziom przyjemności.

„Czas na przyjemność w kuchni” to kampania, która pokazuje, że gotowanie z czekoladą może być bardzo przyjemne. Pod warunkiem, że dobrze do niego podejdziemy:

  • śmiało podjadając w trakcie przygotowywania dań;
  • maczając palce w rozpuszczonej czekoladzie;
  • oblizując łyżki, aby naprawdę nic się nie zmarnowało.

To właśnie podjadanie czekolady w kuchni ma być tą czynnością, która pozwala cieszyć się procesem gotowania.

Spot „Gotowanie i podjadanie z E.Wedel – Czas na przyjemność w kuchni” można na kanałach VOD oraz w telewizji.

Drugą linią kampanii jest seria spotów w digitalu – „Wedel smak da”. Ma ona dodać świeżości komunikacji marki. Muzykę do tych reklam przygotował raper Rau Performance.

Oprócz tego odświeżono design platformy kulinarnej „W kuchni z Wedlem”. Znajdują się tam przepisy i inspiracje na potrawy z dodatkiem czekolady.

(…) Jako jedni z nielicznych chcemy promować trend na gotowanie w domu wśród młodych, pokazując im, jak wiele frajdy z niego płynie, gdy do procesu wykorzystamy wedlowskie tabliczki – podkreśla Dominika Igielińska-Kluk, branded content manager E.Wedel.

Adaptacja kreacji „Czas na przyjemność w kuchni” – Saatchi & Saatchi. Planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Kreacją i realizacją serii spotów „Wedel smak da”, a także za redesignem, UX/UI www.wkuchnizwedlem.pl zajęła się agencja GoldenSubmarine.. Public relations prowadzi Walk PR.

  • 3
E.Wedel przyjemność w kuchni

E.Wedel zachęca do wykorzystywania czekolady przy gotowaniu

E.Wedel przyjemność w kuchni
E.Wedel przyjemność w kuchni

23 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2023

Poczta Kwiatowa ukarana przez prezesa UOKiK

Prezes UOKiK nałożył karę w wysokości ponad 1,6 mln zł za stosowanie niedozwolonego postanowienia umownego. Poczta Kwiatowa nie gwarantowała dostarczenia na czas kwiatów lub upominków w dni szczególnego zapotrzebowania na jej usługi – Dzień Babci, Dzień Dziadka, walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. W komunikacji marketingowej firma zachęcała do składania zamówień na święta, w które nie gwarantowała terminowej realizacji usługi.

21 stycznia 2023