1 1 0 7.09.2023Reklama usług B2B w stylu filmu kostiumowego. To AmazonReklama Amazona „Rome in a Day” pokazuje alternatywną historię cesarstwa rzymskiego. Porzekadło głosi, że nie od razu Rzym zbudowano (w wersji angielskiej – nie stało się to w jeden dzień). A jednak spot sugeruje, że z pomocą usług biznesowych Amazona miasto powstałoby nawet jeszcze szybciej.
0 4 0 7.09.2023„Hej! IKEA” – marka rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której marka chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie w postaci historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można znaleźć w sklepie. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – „Hej! IKEA”.
0 3 0 6.09.2023Branża beauty i jej najpopularniejsze kanały sprzedażowe online – raport AdmitadGlobalna sprzedaż w branży kosmetycznej wzrosła o ponad 15% w pierwszej połowie roku. Liczba zamówień online w Polsce była większa o 20% rdr. Wartość brutto zamówień kosmetycznych dokonanych w naszym kraju wzrosła natomiast o 10%. Tak wynika z badania firmy Admitad.
0 1 0 6.09.2023Marka w przestrzeni wirtualnej – już 21.09 Kongres Profesjonalistów Public Relations21 i 22 września w Rzeszowie odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”.
0 1 0 6.09.2023Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digitalAgencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę digital marki Calsin Osteo (Aurovitas Pharma Polska). W ramach współpracy zaplanowane zostały intensywne działania digitalowe, włączając w to m.in. portale kontekstowe, rich media, programmatic, social media czy SEM.
1 1 0 6.09.2023Smolasty w kampanii reklamowej marki TarczyńskiInternetowa kampania z udziałem piosenkarza Smolastego realizuje strategię „Wszyscy są parówkożercy”. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek.
0 1 0 6.09.2023W Stanach Zjednoczonych dopuszczono banery reklamowe ciągnięte przez dronyAmerykański organ nadzoru lotniczego, Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) wydała firmie z Miami pierwsze komercyjne zezwolenie dla operatora dronów holujących banery reklamowe.
3 2 0 6.09.2023Chrupersy w kampanii na RobloksieLubella rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej. Promuje w niej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
3 3 0 6.09.2023Milka rusza z kampanią „Wielkie smakowanie”Z początkiem września marka czekolady Milka startuje z kampanią „Wielkie smakowanie”. Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów. Marka chce im przedstawić portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania.
0 2 0 6.09.2023Ekosceptyczni konsumenci a ekologiczna komunikacja marek – badanie OBTKKonsumenci szukają dowodów autentyczności działań ekologicznych marek, a nie tylko samej opowieści o nich. Najważniejszym kryterium oceny autentyczności działań ekologicznych marek są przestrzegane przez nie standardy ekologiczne. Tak pokazuje badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie On Board Think Kong.