Skyn stworzył spot stylizowany na prywatne nagrania par uprawiających seks
  • 1
  • 6
23.01.2023

Skyn stworzył spot stylizowany na prywatne nagrania par uprawiających seks

Spot marki prezerwatyw Skyn pokazuje serię scen stylizowanych na domowe nagrania erotyczne par. Zamazanie niektórych fragmentów ma wzbudzić dyskusję nad cenzurą w mediach społecznościowych.

Spot marki Skyn „Uncensored pleasures” nakręcono w domowej estetyce za pomocą prowizorycznie ustawianych kamer. Miejsca intymne są cenzurowane przez rozmycie i wstawienie w tym miejscu wizerunków produktów marki. Reklama przedstawia pary heteroseksualne i homoseksualne, które same nagrywają swoje intymne momenty.

Kampanię stworzyła agencja Sid Lee Paris, wyreżyserował Ludovic Gontrand. Jak powiedzieli dyrektorzy kreatywni agencji, Céline i Clément Mornet-Landa: „Podczas gdy dyskusje o intymności są coraz bardziej otwarte we wszystkich formach, w mediach społecznościowych cenzura pozostaje znacząca”.

  • 6
Skyn „Uncensored pleasures" marki Skyn

Skyn stworzył spot stylizowany na prywatne nagrania par uprawiających seks

Skyn Uncensored
Skyn Uncensored pleasures
Skyn Uncensored pleasures
Skyn Uncensored pleasures

 

21 stycznia 2023

20 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2023

„Dobro nie zna granic!” – można zgłaszać firmy w konkursie Dobroczyńca Roku

Do 10 lutego można zgłaszać firmy do 26. edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Szansę na nagrodę mają przedsiębiorstwa prywatne, państwowe i fundacje utworzone przez firmy zaangażowane m.in. w pomoc uchodźcom i Ukrainie, wspierające działania na rzecz lokalnych społeczności, zdrowia, różnorodności, ochrony środowiska oraz angażujące pracowników w wolontariat. Hasło tegorocznej edycji to „Dobro nie zna granic!”.

19 stycznia 2023