- 1
- 6
Skyn stworzył spot stylizowany na prywatne nagrania par uprawiających seks
Spot marki prezerwatyw Skyn pokazuje serię scen stylizowanych na domowe nagrania erotyczne par. Zamazanie niektórych fragmentów ma wzbudzić dyskusję nad cenzurą w mediach społecznościowych.
Spot marki Skyn „Uncensored pleasures” nakręcono w domowej estetyce za pomocą prowizorycznie ustawianych kamer. Miejsca intymne są cenzurowane przez rozmycie i wstawienie w tym miejscu wizerunków produktów marki. Reklama przedstawia pary heteroseksualne i homoseksualne, które same nagrywają swoje intymne momenty.
Kampanię stworzyła agencja Sid Lee Paris, wyreżyserował Ludovic Gontrand. Jak powiedzieli dyrektorzy kreatywni agencji, Céline i Clément Mornet-Landa: „Podczas gdy dyskusje o intymności są coraz bardziej otwarte we wszystkich formach, w mediach społecznościowych cenzura pozostaje znacząca”.
- 6