0 1 0 0 0 24.05.2022Budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firmy – pokazuje badanie GartneraWedług Gartnera budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firm w 2022 r. To wzrost z 6,4% w 2021 r., ale jednocześnie spadek z 11% w 2020 r. i 10,5% w 2019 r.
0 1 0 0 0 24.05.2022Apel „PR to nie propaganda” – ZFPR zachęca przedstawicieli branży PR do jego podpisywaniaW listopadzie 2021 r. Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można obserwować w przestrzeni publicznej. Teraz ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.
0 1 0 0 0 24.05.2022Funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklamTikTok wprowadził funkcję „Informacje o tej reklamie”. Ma ona pozwolić społeczności platformy dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.
0 1 0 0 0 24.05.2022Marka Lush wybrała Labcon do wprowadzenia na polski rynekAgencja kreatywna 360 stopni Labcon wprowadzi na polski rynek brytyjską markę Lush Cosmetics. Od marca 2022 r. odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową brandu.
1 1 0 0 0 24.05.2022„Łomżeźwienie w swoim tempie”. Adam Woronowicz promuje Łomżę RadlerMarka Łomża wystartowała z kampanią swojej nowości – Radlera 0,0% z 20-procentową zawartością soku. Kampania reklamowa ruszyła 23 maja i obejmie ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, platformy VoD, Internet, materiały POS oraz działania PR. W reklamie ponownie wystąpił Adam Woronowicz.
0 1 0 0 0 23.05.2022Sephora wybrała LiquidThread do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę social media sieci perfumerii Sephora wygrała agencja LiquidThread. Zajmie się kompleksową obsługą Facebooka i Instagrama, w tym budowaniem i realizacją strategii, tworzeniem kreacji, nadzorem nad realizacją KPI, moderacją (w tym też kanału YouTube). Będzie też uczestniczyć w budowaniu aktywacji konsumenckich oraz w projektach z zakresu influencer marketingu.
0 1 0 0 0 23.05.202238 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 2 czerwca 2022 r.
0 1 0 0 0 23.05.2022Kamis rozpoczął współpracę z agencją LabconMarka przypraw Kamis (McCormick Polska) rozpoczęła współpracę z agencją kreatywną Labcon (Group One). Spółka będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację całorocznej komunikacji influencerskiej. Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w maju 2022 r.
0 1 0 0 0 23.05.2022Sztuczna inteligencja mierzy ruch wokół wewnętrznych nośników reklamowych AMSAMS i CitiesAI wdrożyły nowy standard pomiaru ruch wokół nośników indoor. Wykorzystuje on setki tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję.
1 2 0 0 0 23.05.2022Canpol Babies rusza z cyklem wideo, który poprowadzi Anna DereszowskaKażda mama wie, jak trudno podejmować decyzje w kwestiach związanych z wychowaniem dziecka. Rady płynące zewsząd sprawiają tylko, że tracimy pewność siebie. Seria wideo w kanale YouTube Canpol Babies ma uspokoić mamy. W jaki sposób? Poprzez konsultacje ze specjalistami i lekką formę programu. Ma on uświadomić mamom, że to one wiedzą, co najlepsze dla ich dziecka. Cykl wideo poprowadzą Anna Dereszowska i Justyna Kozłowska.