Atlas angażuje Kamila Stocha do budowy Kadry Mistrzów
  • 1
  • 2
18.03.2024

Atlas angażuje Kamila Stocha do budowy Kadry Mistrzów

W tym roku jednym z kluczowych budowlanych trendów jest termomodernizacja. Marka Atlas rozpoczyna szeroką kampanię dotyczącą prac elewacyjnych, skierowaną przede wszystkim do fachowców. Twarzą kampanii jest Kamil Stoch.

Polski skoczek od lat jest twarzą marki i jej ambasadorem. Tym razem jego zaangażowanie będzie większe, gdyż weźmie aktywny udział w działaniach związanych z akcją. W sieci już pojawił się pierwszy teaserowy film, w którym mistrz narciarski zatrudnia się, by wkrótce kompletować Kadrę Mistrzów.

Parasolem kampanii będzie koncepcja kreatywna Kadra Mistrzów, do której dołączyć mogą wszyscy: doświadczeni fachowcy, ci już pracujący lub dopiero planujący pracować z zastosowaniem produktów marki. Kampanii towarzyszy akcja cashbackowa: za zakup mistrzowskich produktów można uzyskać zwrot pieniędzy.

Częścią długofalowej kampanii będą również szkolenia. Ich celem jest poszerzenie wiedzy o produktach i ich stosowaniu.

Kampania zaplanowana jest na kilka najbliższych miesięcy. Będzie prowadzona w punktach sprzedaży oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

  • 2
Kamil Stoch w kampanii marki Atlas

Kamil Stoch buduje Kadrę Mistrzów marki Atlas

Kamil Stoch w kampanii marki Atlas

18 marca 2024

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2024

Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie – badanie Amazona i Fundacji Forum Konsumentów

Rośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich. 80 proc. badanych ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry”. To o ponad 30 punktów procentowych więcej niż rok temu. Jednocześnie, w porównaniu do 2023 r., znacznie wzrosła liczba deklarujących chęć poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie – z 47 do 57 proc. obecnie. To o 10 p.p. więcej niż w 2023 r.