- 2
- 1
ŁoJakPali, Don Capuccino i BabuniaJedzSynu w kampanii Ranigastu
Ruszyła kampania preparatów Famotydyna Ranigast i Ranigast SOS. W reklamach wstępują: detektyw, policjanci i łasuchy. Każdy coś podjada, a wytypowanie jednego sprawcy zgagi spośród podejrzanych – m.in. ŁoJakPali, Don Capuccino czy BabuniaJedzSynuś – prawdopodobnie nie jest możliwe.
Utrzymana w humorystycznej konwencji kampania jest kontynuacją wizerunkowych działań marki. Przez podzielenie historii na dwie części twórcy kampanii starają się podkreślić cechy dwóch produktów. Famotydyna Ranigast ma mieć szybkie i długotrwałe działanie, a Ranigast SOS – przynosić błyskawiczną ulgę i ochronę żołądka.
Kampanię przygotowała agencja Havas Engage. Obejmuje dwa spoty 30-sekundowe, dwa spoty 15-sekundowe i billboard sponsorski. Spoty wyprodukował Lemon Film, postprodukcją zajął się Xantus, udźwiękowieniem – Juice.
- 1