- 2
- 2
„Jest sprawa, nowa kawa!” – ruszyła kampania marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy.
Komunikacja reklamowa została dopasowana do designu produktów oraz ich walorów smakowych, a także lokalizacji poszczególnych nośników. Dlatego w przestrzeni miejskiej, telewizji czy online można znaleźć formaty z takimi hasłami, jak:
- „Moc, na której zajedziesz najdalej”,
- „Nowa mała czarna, a już klasyk”,
- „Tak ekspresowa, że odjazd”,
- „Z pozoru delikatna, a mocna w gębie”,
- „Tak mocna, że sama się budzi o poranku”,
- „Z tradycją się nie dyskutuje”,
- „Na tej linii zajedziesz daleko”,
- „Złoto w zasięgu ręki”.
– Eduscho zaskakuje. Produktowo – to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Komunikacyjnie zaś to wyjątkowa, wyróżniająca się w kategorii, szeroko zakrojona kampania, w której wykorzystujemy m.in. nowatorskie fake OOH czy zaczepne hasła. Należy wypatrywać ich w kluczowych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej i w digitalu. Nasze działania, w trakcie których dotrzemy do większości kawoszy w Polsce, zaplanowaliśmy na wiele miesięcy – mówi Izabela Brzozowska, senior brand manager coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku
Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”. Działania komunikacyjne są realizowane w mediach tradycyjnych, tj. w telewizji, gdzie emitowane są 15-sekundowe spoty, oraz w prasie. Eduscho zagości także na nośnikach reklamy zewnętrznej, m.in. na billboardach położonych w kluczowych lokalizacjach w całej Polsce: w sąsiedztwie stacji benzynowych i galerii handlowych oraz na przystankach tramwajowych i autobusowych.
Zaplanowano także szereg aktywności online – emisję spotów w serwisach VoD czy YouTube, działania display oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych, czyli na Facebooku, Instagramie czy TikToku. Promocja będzie realizowana również poprzez współpracę z influencerami.
W pierwszym etapie kampanii będą to m.in.:
- Natalia Broszkiewicz (@mamokochamcie),
- Kaja Soboń (@kajasnb),
- Ania Wiatrowska (@aniaplakapl),
- Mateusz Jarząbek (@bulsjarz).
Na swoich kanałach pokażą stworzone specjalnie dla marki nośniki zewnętrzne, które w rzeczywistości nie istnieją (tzw. fake OOH).
Autorem spotu jest niemiecka agencja marketingowa Uberground. Adaptację spotu oraz kreacje do działań na polskim rynku przygotowała agencja DDB. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada Golden Submarine, a działania z zakresu public relations są realizowane przez 24/7Communication. Zakup mediów należy do kompetencji OMD.
- 2