Prudential wybrał agencję Just do obsługi kreatywnej
  • 0
  • 1
18.03.2024

Prudential wybrał agencję Just do obsługi kreatywnej

Prudential rozstrzygnął rozpisany jesienią ubiegłego roku przetarg na obsługę kreatywną. Z grona sześciu zaproszonych do przetargu na nową kampanię wybrano agencję reklamową Just.

To pierwsza współpraca Pru z poznańską agencją. Będzie kolejnym etapem budowania marki Pru w Polsce w ramach platformy „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”. Ubezpieczyciel nie zmienia domu mediowego – za planowanie i zakup mediów na potrzeby reklamowe odpowiada SMG Starcom.

  • 1
Prudential wybrał agencję Just

Prudential wybrał agencję Just

18 marca 2024

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2024

Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie – badanie Amazona i Fundacji Forum Konsumentów

Rośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich. 80 proc. badanych ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry”. To o ponad 30 punktów procentowych więcej niż rok temu. Jednocześnie, w porównaniu do 2023 r., znacznie wzrosła liczba deklarujących chęć poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie – z 47 do 57 proc. obecnie. To o 10 p.p. więcej niż w 2023 r.