David Beckham ma pomóc piwu Stella Artois odzyskać dawną świetność
  • 1
  • 1
15.03.2024

David Beckham ma pomóc piwu Stella Artois odzyskać dawną świetność

Znana marka piwa Stella Artois zatrudniła Davida Beckhama, żeby powstrzymać spadek sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i odzyskać swoją dawną pozycję.

Beckham został przedstawiony jako oficjalny ambasador marki Stella Artois i uosobienie wartości premium. Jego zadaniem będzie odświeżenie marki należącej do giganta AB InBev, która od czterech lat notuje w USA spadek sprzedaży. Tylko w ubiegłym roku wyniósł on 3 proc.

W nowym globalnym spocie marki Beckham gra samego siebie. Fabuła jest prosta: były piłkarz m.in. Manchesteru United i Realu Madryt przychodzi do pubu i zamawia piwo. Zwraca to uwagę kobiet siedzących przy stoliku w innej części sali.

Oprócz współpracy z Beckhamem marka postawi na konkursy dla fanów z udziałem innych celebrytów. Również na sponsoring globalnych wydarzeń sportowych, takich jak Wimbledon i Roland-Garros.

A-B odnotowało rekordowe przychody w 2023 r., częściowo dzięki wzrostowi cen i silnej sprzedaży na rynkach międzynarodowych. Wyjątkiem była Ameryka Północna, głównie z powodu gwałtownego spadku sprzedaży piwa Bud Light po skandalu transpłciową influencerką Dylan Mulvaney.

David Beckham jest już twarzą takich marek jak Tudor Watches, Maserati czy Nespresso.

  • 1
David Beckham ma pomóc piwu Stella Artois

Czy David Beckham pomoże piwu Stella Artois?

15 marca 2024

14 marca 2024