- 1
- 1
David Beckham ma pomóc piwu Stella Artois odzyskać dawną świetność
Znana marka piwa Stella Artois zatrudniła Davida Beckhama, żeby powstrzymać spadek sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i odzyskać swoją dawną pozycję.
Beckham został przedstawiony jako oficjalny ambasador marki Stella Artois i uosobienie wartości premium. Jego zadaniem będzie odświeżenie marki należącej do giganta AB InBev, która od czterech lat notuje w USA spadek sprzedaży. Tylko w ubiegłym roku wyniósł on 3 proc.
W nowym globalnym spocie marki Beckham gra samego siebie. Fabuła jest prosta: były piłkarz m.in. Manchesteru United i Realu Madryt przychodzi do pubu i zamawia piwo. Zwraca to uwagę kobiet siedzących przy stoliku w innej części sali.
Oprócz współpracy z Beckhamem marka postawi na konkursy dla fanów z udziałem innych celebrytów. Również na sponsoring globalnych wydarzeń sportowych, takich jak Wimbledon i Roland-Garros.
A-B odnotowało rekordowe przychody w 2023 r., częściowo dzięki wzrostowi cen i silnej sprzedaży na rynkach międzynarodowych. Wyjątkiem była Ameryka Północna, głównie z powodu gwałtownego spadku sprzedaży piwa Bud Light po skandalu transpłciową influencerką Dylan Mulvaney.
David Beckham jest już twarzą takich marek jak Tudor Watches, Maserati czy Nespresso.
- 1