- 1
- 3
Fachowiec i ksiądz w reklamie Atlasa
Atlas przygotował spot, którego akcja dzieje się w konfesjonale, a bohaterami są fachowiec i ksiądz. Wszystko po to, by zachować czystość.
Od listopada ubiegłego roku trwa kampania produktu marki Atlas – gruntu NKP. Ma on strukturę koloidalną, co w połączeniu z technologią żelową ma dawać gwarancję czystości i zapewniać komfort pracy. Producent przekonuje, że grunt:
- dostosowuje się do każdego podłoża;
- silnie je penetruje i wzmacnia;
- nie wybłyszcza powierzchni i nie powoduje zacieków.
Spot jest dostępny na kanale YouTube marki. Ukazanymi statycznie postaciami są: przystępujący do spowiedzi fachowiec oraz ksiądz. Konwencja oparta jest na dwuznaczności i hasłach nawiązujących do czystości.
– Grunty to kategoria nieoczywista. Próżno szukać ciekawych kreacji reklamowych o tej tematyce. Jednak wieloletnie doświadczenie w pracy z fachowcami pozwala nam lepiej rozumieć ich potrzeby. I tutaj będę nieskromna, ale dzięki tej wiedzy umiemy tworzyć komunikację, która angażuje i skłania wykonawców do dyskusji. Poruszamy się w niestandardowych konceptach, ale tylko takie kampanie mogą zostać zauważone i być wspominane w branży przez lata – tłumaczy Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Grupy Atlas.
Projekt od pomysłu po promocję był realizowany przez Atlas wspólnie z firmą Komunikator Konrad Kacperczyk.
Jak podkreśla marka, kampania cieszy się dużym zainteresowaniem fachowców. Ich reakcje i komentarze związane z dotychczasową komunikacją można znaleźć m.in. na facebookowej grupie Atlas – zŁAPmy się!
W ramach kampanii pojawią się kolejne nieszablonowe spoty, które będą emitowane w pierwszej połowie 2023 r.
- 3