Agencja OMD Group wygrała przetarg mediowy marki Triverna
  • 0
  • 1
18.03.2024

Agencja OMD Group wygrała przetarg mediowy marki Triverna

OMD Group wygrała przetarg na obsługę mediową marki Triverna, firmy z branży travel e-commerce. Zadaniem agencji będzie stworzenie strategii obecności mediowej w mediach tradycyjnych oraz jej realizacja i zakup mediów w ramach stałej współpracy.

W styczniu i lutym OMD Group oraz Triverna zrealizowały pierwszą wspólną kampanię telewizyjną. Obejmowała ona emisję spotów i billboardów sponsorskich w telewizji oraz kanałach VOD.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD, ponieważ już na etapie przetargu udowodnili, że ich wiedza i doświadczenie w prowadzeniu, mierzeniu oraz optymalizowaniu działań offline może być gigantycznym wkładem w przyszły sukces Triverny. Pierwsze efekty mamy za sobą. Kampania zimowa pozwoliła nam ponownie niemal podwoić wyniki z rekordowego ubiegłego roku. Parametry mediowe i jakościowe zostały dowiezione mocno powyżej oczekiwań. Najbardziej cieszy mnie, że ten sukces stanowi dla zespołu OMD jedynie motor napędowy. Już pracujemy nad kolejnym, letnim flightem, by osiągnąć jeszcze bardziej spektakularny wynik – mówi Krzysztof Dębski, dyrektor marketingu firmy Triverna.

  • 1
OMD Group wygrała przetarg mediowy marki Triverna

OMD Group wygrała przetarg mediowy marki Triverna

15 marca 2024

14 marca 2024