0 1 0 0 0 27.03.20245,5 mld fałszywych reklam usuniętych w 2023 r. – „Ads Safety Report” GoogleNajnowszy raport Google na temat bezpieczeństwa reklam wskazuje, że w 2023 r. firma usunęła 5,5 mld reklam fałszywych lub naruszających zasady. Jednocześnie zawieszonych zostało 12,7 mln kont reklamodawców stosujących nieuczciwe praktyki reklamowe. To prawie dwa razy więcej niż w 2022 r.
0 1 0 0 0 27.03.2024Znamy zwycięzców konkursu CSR Poland Awards 2024Platforma do mikrodonacji, rekordowy wolontariat w ramach Szafy Dobra, program realizacji pasji dla pracowników czy aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami. To niektóre projekty polskich firm nagrodzone w ramach tegorocznego konkursu CSR Poland Awards.
1 10 0 0 0 27.03.2024„Sama wybierz samorząd” – ruszyła kampania profrekwencyjna skierowana do kobietFundacja SPS rozpoczęła kampanię profrekwencyjną pod hasłem „Sama wybierz samorząd”. Jej siłą ma być zaangażowanie znanych kobiet. Mają one zachęcać do wyboru kandydatów, którzy będą pracować na rzecz realizacji spraw ważnych dla kobiet.
0 1 0 0 0 27.03.2024Sieć sklepów Aldi wybrała agencję PZLAldi Polska w wyniku przetargu podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy z agencją PZL.
0 1 0 0 0 27.03.2024PKO Bank Polski szuka agencji reklamowejPKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór agencji reklamowej do obsługi banku, spółek grupy kapitałowej, fundacji banku oraz obligacji skarbowych w zakresie działań reklamowych 360 stopni.
0 1 0 0 0 26.03.2024Inglot wybrał agencję LepontPolska marka kosmetyczna Inglot powierzyła agencji Lepont adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingu, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
1 10 0 0 0 26.03.2024Adidas Originals promuje trzy modele butów w kampanii „1000 Back”Adidas Originals w najnowszej kampanii odnosi się do kulturowego dziedzictwa marki. W spocie pokazuje subkultury, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial miałyby być elementami ich stylu.
2 1 0 0 0 26.03.2024Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AIOclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów. Właśnie wchodzi na europejskie rynki (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry). W kampanii wystąpiło sześcioro influencerów z pięciu krajów.
2 3 0 0 0 26.03.2024„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania MakroTrwa jubileuszowa kampania Makro Polska z okazji 30-lecia działalności firmy na polskim rynku. Kampania pod hasłem „Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” ma charakter nostalgiczny.
1 2 0 0 0 26.03.2024Szpakowski i Borek dziękują kibicom w reklamie TyskiegoKomentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski. Reklamę przygotowano specjalnie na mecz barażowy Polska – Walia 26 marca.