0 3 0 0 0 2.11.2023Zaledwie połowa Polaków uzbierała oszczędności dające im poczucie bezpieczeństwa – „Barometr Providenta”Choć oszczędza już prawie 80 proc. Polaków, wciąż traktujemy to spontanicznie. Co piąta osoba nie ma żadnej strategii oszczędzania i nieregularnie odkłada różne kwoty. 22,7 proc. badanych na oszczędności przekazuje środki, które zostaną im na koniec miesiąca. Niezmiennie od kilku lat najczęściej zbieramy z myślą o czarnej godzinie.
0 1 0 0 0 2.11.2023Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty – badanie GfKRynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już wart 48 mld zł, a potencjał dalszych wzrostów nadal jest ogromny. W 2025 r. marki własne będą odpowiadały za jedną czwartą wszystkich wydatków polskich gospodarstw domowych na produkty szybkozbywalne. Takie dane płyną z najnowszego raportu „CPS GfK. Private Brands 2023“.
0 1 0 0 0 2.11.2023Nadal jest drogo, ale już mniej dotkliwie – raport InquiryOd wielu miesięcy Polacy niezmiennie dostrzegają wzrost cen właściwie we wszystkich kategoriach produktowych. Powoli widać jednak, że dynamika wzrostu cen spada, a sami konsumenci odczuwają ją nieco mniej boleśnie. Polacy zmienili przyzwyczajenia i preferencje zakupowe, a co za tym idzie, w określonym stopniu zaadaptowali się do nowej sytuacji.
2 1 0 0 0 31.10.2023„Wszystko, co powiedziałem, jest kłamstwem” – wyznaje raper Słoń w filmie Otwartych KlatekOtwarte Klatki opublikowały spot, w którym raper Słoń z uśmiechem na twarzy opowiada o humanitarnie pozyskiwanym mięsie.
0 1 0 0 0 31.10.2023Agencja V&P zmienia nazwę na Vision & PeoplePo 32 latach agencja V&P zmienia nazwę na Vision & People. Zmiana brandingu to zwieńczenie kilkuletniego procesu, w którym dotychczasowa oferta została rozszerzona o usługi z zakresu konsultingu, badań marketingowych, marketing automation, SEO, analityki czy influencer marketingu.
0 1 0 0 0 31.10.2023Agencja public relations Opublikowani otworzyła biuro w KrakowieOpublikowani to agencja PR-owa w północno-wschodniej Polsce, pod której skrzydłami znajdują się marki głównie z Podlasia, Mazowsza i Mazur. Teraz ta specjalizująca się w obsłudze sieci franczyzowych firma otworzyła swoje drugie biuro – w Krakowie.
0 1 0 0 0 31.10.2023Stabilne nastroje konsumenckie w Polsce – badanie GfKW październiku br. wskaźnik nastrojów konsumenckich niemal nie drgnął. Ewentualnych zmian można oczekiwać w kolejnych dwóch miesiącach, po uwzględnieniu reakcji na wybory parlamentarne oraz w intensywnym okresie przedświątecznym. Tak wynika z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK – an NIQ Company.
1 1 0 0 0 30.10.2023Zygmunt Chajzer w nowej kampanii Atlasa. Reżyserem spotu twórca „Znachora”Atlas wystartował z nową kampanią swojego flagowego produktu – Gruntu NKP. Powstał spot wideo, który odświeża dotychczasową komunikację. W produkcji wyreżyserowanej przez Michała Gazdę, twórcę najnowszego „Znachora”, wystąpił Zygmunt Chajzer.
0 1 0 0 0 30.10.2023Decathlon sponsorem Polskiej Ligi SiatkówkiMarka Decathlon i Polska Liga Siatkówki łączą siły. W ramach tej współpracy Decathlon będzie widoczny na wszystkich boiskach zawodowych lig siatkarskich w Polsce. W ramach długoletniej współpracy przeprowadzi szereg akcji aktywizujących kibiców siatkówki w całej Polsce.
0 2 0 0 0 30.10.2023„Różne twarze polskiego gracza 2023” – raport HP o naturze gamerów i ich „guilty pleasures”Ponad 47% graczy nie chce publicznie mówić o tym, ile czasu spędza na graniu. Czego jeszcze nie ujawnia polski gamer? Czym nie chwali się głośno i dlaczego? SW Research ujawnia to w wynikach ogólnopolskich badań przeprowadzonych na zlecenie firmy HP.