0 0 0 0 0 18.01.2019Durex wybrał agencje do obsługi kreatywnej na 2019 r.Przetarg firmy Reckitt Benckiser na obsługę reklamową marki Durex wygrały 2012 Agency i Feeders.Agency. W ramach obsługi stałej będą odpowiadać za strategię i komunikację w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży.
0 5 0 0 0 18.01.2019Przy wyborze kosmetyków najważniejsza cena. Nivea najpopularniejszą marką. Badanie Pentagon ResearchNajwiększy wpływ na decyzję podczas zakupu kosmetyków ma cena. Dla 46% badanych ma ona kluczowe znaczenie – pokazuje badanie przeprowadzone przez Pentagon Research. Konsumenci twierdzą, że zwracają też szczególną uwagę na skład widoczny na etykiecie. Uwzględniają też to, czy dany kosmetyk jest wyprodukowany z naturalnych składników.
0 1 0 0 0 18.01.2019Miłosny billboard z przeprosinami i wierszem Gałczyńskiego w GdańskuNa billboardzie przy Trakcie św. Wojciecha w Gdańsku pojawiła się niecodzienna kreacja. Za jej pośrednictwem pewien mężczyzna przeprasza ukochaną.
0 0 0 0 0 18.01.2019Agencja Flywheel tworzy dział digital mediaFlywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu marketingu internetowego. Agencja tworzy dział digital media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska.
0 1 0 0 0 18.01.2019Havas Media Group powołuje Havas XZ początkiem 2019 r. Havas Media Group przekształciło 18 Havas Warsaw w nową jednostkę Havas X, łączącą najnowsze rozwiązania technologiczne z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański.
0 5 0 0 0 18.01.2019Olympus we Wrocławiu uruchomi wystawę będącą fotograficznym placem zabawOd 15 lutego do 10 marca w starej zajezdni tramwajowej Dąbie we Wrocławiu będzie można zobaczyć wystawę „Perspective Playground” Olympusa. Na ponad 2 tys. m2 entuzjaści fotografii i zawodowcy będą mogli wejść w świat optyki i sztuki audiowizualnej.
0 0 0 0 0 17.01.2019Walka Instagrama z fałszywymi followersami na razie bez większych efektówPod presją ze strony reklamodawców Instagram pod koniec listopada wypowiedział wojnę nieautentycznym followersom. Najnowsze dane Points North Group pokazują jednak, że przyniosło to mizerne efekty.
0 1 0 0 0 17.01.2019McDonald’s w warszawskiej CepeliiJedno z najbardziej charakterystycznych miejsc w ścisłym centrum Warszawy zmieni się w lokal McDonald’s. Modernistyczny pawilon Cepelii zostanie gruntownie przebudowany. Jak zapewnia marka – z poszanowaniem okolicznego krajobrazu miejskiego.
1 2 0 0 0 17.01.2019Metallica z własną marką piwaZespół Metallica nawiązał współpracę z rzemieślniczym browarem Stone Brewing. W efekcie powstało piwo o nazwie Enter Night Pils.
0 1 0 0 0 17.01.2019„To będzie mój rok!” – kampania promująca Rok Stanisława MoniuszkiUchwałą Sejmu RP rok 2019 został ustanowiony Rokiem Stanisława Moniuszki. W związku z tym na zlecenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej ruszyła kampania pod hasłem „To będzie mój rok!”.