Kampania OLX promuje fachowców od remontów
  • 1
  • 1
19.03.2024

Kampania OLX promuje fachowców od remontów

Kampania telewizyjna OLX w humorystyczny sposób pokazuje, jak łatwo i wygodnie znaleźć potrzebnego fachowca.

Jak wskazują badania Barometr Providenta, w 2024 r. 35% Polaków planuje remont. Według danych z publikacji „Jak remontują Polacy. Raport 2023” średni koszt prac remontowych wyniósł w miastach:

  • do 200 tys. mieszkańców: 30 tys. zł,
  • powyżej 1 mln mieszkańców: 40 tys. zł.

Rosnący popyt na usługi remontowo-budowlane widać było już w lutym. Wtedy serwis odnotował o 8% więcej zapytań w porównaniu do tego samego okresu w ub.r. Zainteresowanie to można tłumaczyć poprawiającą się sytuacją gospodarczą.

– Dzięki szerokiej bazie fachowców znalezienie tego, który zapewni profesjonalne usługi, ale też poczucie bezpieczeństwa, jest bardzo proste. W przygotowanych materiałach pokazujemy pozytywne relacje pomiędzy wykonawcami a klientami oraz wzajemne zrozumienie. W kampanii zwracamy uwagę na korzyści, które wiążą się z korzystaniem z naszego serwisu: wygodny kontakt, dużą bazę fachowców czy oferty z najbliższej okolicy. Wszystko to sprawia, że remont ma „ludzką twarz” – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu w OLX.

Kreację stworzyła agencja Przestrzeń. Produkcją zajął się dom produkcyjny F25, a zakupem mediów MindShare.

– Zależało nam, by oddać spokój, jaki dzięki OLX Usługi mają nasi bohaterowie. Chcieliśmy też pokazać, że z odpowiednią ekipą remont po prostu się dzieje, niejako równolegle do naszego niezachwianego nim życia. Stąd pojawił się pomysł, by fachowcy lekko absurdalnie zjawiali się w nietypowych sytuacjach. Nie po to, by zawracać nam głowę, ale wręcz przeciwnie: żeby upewnić nas, że prace idą sprawnie i napełnić nas jeszcze większym spokojem – mówią Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz, dyrektorzy kreatywni i założyciele agencji Przestrzeń.

Kampania potrwa do 12 maja, składa się z historii trzech bohaterów. Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane są w kanałach telewizyjnych i VOD oraz digital. Uzupełniają je spoty radiowe w głównych rozgłośniach, a także krótkie formaty na YouTube, Facebooku, TikToku, Instagramie (w tym współprace influencerskie).

  • 1
Kampania OLX promuje fachowców od remontów

Kampania OLX promuje fachowców od remontów

 

18 marca 2024