Nationale-Nederlanden wybiera K+PR do komunikacji zewnętrznej
  • 0
  • 1
18.03.2024

Nationale-Nederlanden wybiera K+PR do komunikacji zewnętrznej

Od początku 2024 r. za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR. Umowa obejmuje aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej.

Za obsługę ubezpieczyciela jest odpowiedzialny dział Real Estate & Finance. Współpraca pomiędzy firmami została zawarta w wyniku wygranego przez K+PR przetargu.

Po stronie K+PR za koordynację prac na rzecz Nationale-Nederlanden odpowiada warszawski dział Real Estate & Finance K+PR. Do jego specjalizacji należy m.in. pozycjonowanie działań w obrębie ESG (Environmental, Social and Governance).

  • 1
Nationale-Nederlanden wybiera K+PR

Nationale-Nederlanden wybiera K+PR

18 marca 2024

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2024

Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie – badanie Amazona i Fundacji Forum Konsumentów

Rośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich. 80 proc. badanych ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry”. To o ponad 30 punktów procentowych więcej niż rok temu. Jednocześnie, w porównaniu do 2023 r., znacznie wzrosła liczba deklarujących chęć poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie – z 47 do 57 proc. obecnie. To o 10 p.p. więcej niż w 2023 r.